Saturday, September 1, 2007

Primer dia a la resi

Hui ha estat el meu primer dia a la resi de Pukyong!
Em feia una mica de cosa compartir habitació amb algú altre, però de moment tot va bé ^^
Com ja vaig dir ahir, durant aquest semestre compartiré habitació amb Ha-Yan, la xica que em va vindre a buscar a l'estació.

Hui també he provat el menjar de la resi i he de dir que tampoc no està tan malament. Es pot menjar sense cap problema i fins i tot hi ha coses que estan bastant bones!
Clar que mon pare segur que no és menjaria res d'això... jojojo
I supose que al final una es deu cansar de menjar arròs per desdejunar, dinar i sopar... però de moment no m'importa!
A més el menjar corea és bastant pobre en greix (iuhuuu!).
Ací teniu les hores que obri el menjador -em sembla que flipareu!!-:

  • Desdejú: 8.00 - 9.00
  • Dinar: 12.00 - 13.30
  • Sopar: 17.00 - 18.30

La compi de pis també ha flipat quan li he dit que nosaltres sopem a les 9 o 10 de la nit xd

Esta vesprà hem anat al súper perquè havia de comprar-me el xampú i altres complements. Bé, doncs resulta que hi ha com dos depenentes encarregades de cada passadís (de les seccions d'higiene i cosmètica principalment) i te van parlant i intentant vendre tal o qual producte. M'ha impact molt aquesta tàctica. Els súpers deuen guanyar molt amb això perquè si no no pagarien a tanta gent per fer-la!... És com al C*rt* *ngl*s!! :S

Hui també he pogut constatar que els taxis conduixen com el cul i a partir d'ara intentaré agafar el bus o posar-me el cinturó quan puge a un taxi.

Per cert, m'he adonat que els semàfors d'ací no estan en posició vertical, sinó horitzontal! Quan puga faré una foto i la penjaré al blog.

I això es tot per hui, ja sabeu que els comentaris són benvinguts :D

2 comments:

Anonymous said...

JOJOJO menkanta quan rius aixi germaneta meua!!!( i sobretot quan es dl father)


no havia ntrat nkara xo ja veus kom vaig a ser una fidel d'aquest lloc!
jaja be ja ens contaras si taprimes una miketa amb la dieta eixa pobre en greix..k si n`hi ha k anar a corea a aprimar-se jo vaig!!
jojojo jajajjaja

i la gent com es x alli??k prototipus/cuantitat/algu hispà?jo vull que em CONTES tot l k x ara no pdem veure dsd açi!

l'horari..jajja i tant k e flipat!alla la gent menja molt rapidamnt vitat?i a més no tens berenar!xo tens kuina?xk tindras k sobreviure sense l menjador d la resi o ja e pensat algunes taktikes..pots komprarte una nevereta, fer-te tapers a l'hora del berenar x tindre menjar a lhora d sopar!ei? a k sok un krak!!
jajaj
be jo vaig a gitarme ja k dema komença el meu studi XDDD

kristy!mnkanten les teus korreccions xo no les fikes aki k de segur k ne seran moltes! ajjaj
plis xP!!

- - - - - TATIMU sis* - - - -
frase del dia d hoy: SE KIEN KIERAS Y DND KIERAS!

papayabubble said...

Carinyeeet!

Quina il·lusió llegir el teu comentari!! no me l'esperava! ^^
gràcieeeeeees!

Sí, tens raó, la gent ací menja molt ràpid i a més no beuen aigua fins que no han acabat de menjar.
No puc fer-me tàpers perquè no tenim cuina-- hem de menjar sempre al bar de la resi. Però no et preocupes perquè podem comprar fideus d'aquests envasats que només cal escalfar-los al microones ^^
La meua compi d'habitació té una nevereta mini mini on posa algunes begudes, però em sembla que per un any no val la pena :P
En qualsevol cas no et preocupes perquè no sóc de passar gana... jojojo

Vinga, que vaja bé l'estudi!
I seguix escribint al blog! :P

besets