Wednesday, September 5, 2007

Tacones lejanos...

... es lo que oigo a menudo desde la habitación (cuando la puerta está abierta!!).

No sé si sabeu que les coreanes són bastant presumides(?) i la majoria es maquilla per eixir de casa. Bé, doncs naturalment n'hi ha algunes que duen talons (tacons) que, per molt baixes que siguen, se senten molt quan baixen les escales de la resi xdd...

La veritat és que tinc la impressió que a casa la gent vestix molt més arreu, sense mirar-se tant la roba. Potser és el meu entorn, o potser és que a Barna la gent va més informal, nu sé.

Per cert, vos heu adonat que casi sempre parle de menjar??? Que fort! Com se nota què em tira... I parlant de menjar, ahir vaig probar una carn que estava deliciosa!!! Al menú posava que era 'steak', però que va! era com carn picada o tallada molt petita i feta en trosos més grossos. I la salsa estava boníssima també! ^^
Uf, me pareix que de golafre ja no baixe--

Hui teníem un altre tipus de carn, pyeong, que encara no he esbrinat què és, però que també estava molt bona.

Últimament estic evitant el kimchi perquè el picant no em tira tant.

Uooo, quines ganes tinc de posar-vos fotos i ensenyar-vos com és tot ací: la resi, la uni, les compis de pis, el menjar i totes les coses que em resulten curioses i diferents!

Canviant de tema, este matí he anat a la primera classe de coreà i m'ha decebut una mica. M'havien dit que potser era molt difícil per mi, ja m'havien asustat, pensava que no m'empanaria de res però que va! si n'hi havia gent que no sabia ni escriure en hangul, l'alfabet coreà!!
I la profe tampoc no és que siga l'amabilitat en persona, ens ha dit que havíem de comprar el llibre de text i 'si dilluns no el teniu, per favor no vingueu a classe'!!!! :S
me pareix que això no m'ho havien dit mai.

Menos mal que la profe de Listenig & Speaking sembla molt més flexible i simpàtica ^^

Uf, com m'ha costat escriure este post! Entre una cosa i una altra, ho he anat deixant i se m'han fet les 12 de la nit.

Última cosa: hui per fi han arribat les dos compis de pis que faltaven i ara hem estat totes una estoneta parlant. Bé, parlar parlar... han parlat elles, juijijjiu. Però que conste que de tant en tant m'anaven preguntant si ho entenia. Resposta: No.
Lo bo és que són totes coreanes (quina sort!) i ja saben que preferisc que no em parlen en anglès encara que ara no m'entere de res. Com diuen alguns: piano piano, si va lontano. ^^
A més també m'han preguntat coses més espaiet i en estàndard ;)

Això és tot per hui.

Molts besets,

PD: Sí, Francesc, ho he de reconèixer: conduixes millor que els taxistes d'ací. Però dubte que això siga cap mèrit. juijiujiu

PD2: Qui ha dit que faré classes de coreà???? Ha! Vaig dir que posaria algunes paraules en coreà... Aiss, esta gent, que els dones la mà i t'agafen el braç!! (jajajja)

3 comments:

Unknown said...

sols 2 minutets per a dirte qu'el titol pareix una peli i el contingut,la materia per al repart.
yo me note molt mes grossa despres d'este estiu, tindré que aprimarme no sols fent exerçiçi sino algo de dieta, pero aixó ya en costará més,
ho intentarem.
molts bessets de ma''

papayabubble said...

Però si tu sempre has estat molt prima! No te fa falta aprimar-te més.
A més les dietes són un rotllo, vitat que sí nenes? ^^

Anonymous said...

JAJAJAJA! estic a la parra! Havia posat el meu nom i no havia escrit cap comentari. Sort de l'avís "campo obligatorio, no debe dejarse en blanco!" xDD
Bueno, gent, no parlem de dietess....que porto 4 dies i ja n'estic farta!!
Tu que pots, practica molt amb els palillos i menja molta carn d'aquella i molts fideus!
Cuida't!!