Thursday, September 6, 2007

Primeres fotos

Són casi les 12 de la nit i estic cansada. Ahir em va costar com una hora i mitja adormir-me i això es veu reflexat en què ja no agarre els palillos amb tanta soltura... jeje

Ja he solucionat el problema tècnic amb la càmera i ací teniu les primeres fotos:

1. Ací en primer plano teniu un núvol coreà ^^
(Foto feta des del bus)
2. Això és el pis. Bàsicament no hi ha res, només els armaris, els estenedors i un moble amb tot de xampús i gels. Segurament una de les noies portarà una tele. iuhuu ^^

Hui ha sigut el primer dia que he ixit de la resi/uni. He quedat amb Jun-Sik, un amic coreà del Xesco. I sí, confesse que també hem parlat en anglès... :s
Lo guai és que hem quedat en fer un tàndem anglès-coreà regularment ^^

Ací teniu un video curtet i podeu veure com prepara Jun-Sik el seu plat:

I ara, a dormir! ^^ Naniiit!

4 comments:

neus marti.!!¬¬' said...

eyyyyy jaja k wai lpiss i es veu un verddd bonik bonikk dsd l balkn n?? jajaj la proxima vegada ixess tu n l video kuinant ojojojojojo k segur k els deixes flipats si kuines tu!!
bsetss amoreeeyyyyy
TATIMUU

Unknown said...

xé xé xéee! xé k booooooooooooooo¡¡
que conste que kineus m'ajudat a escriure-ho.
pq no es flipes tu a ells cuinant
algun dels teus dolçets tan exquisits?
pareix qu'els nubols koreáns continguen una energía diferent, propia, del est, un somriure nitid, una plasidessa in.herent....
m'agrada,
graçies i bona nit,el desitja ma"

marticer said...

Cris, ja he vist el potaje eixe que fa el teu company,dius que has menjat carn ,pero no em dius de quina clase , crec que per ahi es menjen també els gossos i gats.
Ja veig que tens alguna mestra molt simpática sobre tot la del llibre.
Adeu ,Bona nit o día i bessets

papayabubble said...

Sí, yaku, des de l'habitació és veuen només arbres. Ja et posaré una foto.
Però si jo cuine fatal! jojojo a més ací no tenim cuina...
Sí, la mestra del llibre és la mar de simpàtica ^^ me parto xdd