Friday, September 7, 2007

Ja tinc mòbil coreà! ^^

Sips!!! Ha-Yan m'ha donat el mòbil d'un estudiant estranger que hi havia l'any passat! Hui hem nat a la tenda, li hem canviat el número i hi hem posat saldo. Uihuu, aixina no m'he gastat ni un duro per comprar-me'n un de nou! ^^ (Veus com estalvie, papà..! :P jojojo Perdó per la broma, que poc respectuosa...)

Després hem anat a l'oficina d'immigració per sol·licitar la targeta d'estrangera. M'han preguntat si preferia tornar a recollir-la o que me l'enviaren. Of course, que te l'envien és molt més còmode, però com també se queden el passaport, he pensat que era millor tornar-hi en persona i així m'assegure que no s'extravia xdd
A la pregunta sobre quin tipo de carn mengem, he de respondre que fins ara a la resi hem menjat porc, vedella i pollastre. Me pareix que la carn de gos no la venen a tot arreu... Potser és una delicatessen, ja ho preguntarem.

Estimats pares, hui ja ha arribat la transferència i he pagat la resi. ^^
Ara li pose una foto a yaku de la vista des de la nostra finestra. Es veu una miqueta gris perquè hi ha la mosquitera.
He fet algunes fotos del pis, però no m'acaben d'agradar. Ja ne faré de millors i les penjaré a blog.

3 comments:

Unknown said...

cris, jeliung¡¡
i per enviarte algun mensatje al móvil,hi ha que fer algo d'espeçial,o com si fores a casa?
quina verdor desde la fenestra, quin gust, no m'extranya qui ha hajen mosquits.
m'alegre qu'el MT103 haja arrivat al seu destí felizment.
molts bessets de ma"

papayabubble said...

Ja vos donaré el número de telèfon ;)

marticer said...

Cris, hui dilluns 10 he tractat de parlar per l´Skype, per no ha segut possible i veig que posses que estás abrumada. Ya veig que tens móbil Korea i per la "cara" casi. També que va a replegar la targeta d´extrangera, millor que no deixes es pasaport per si de cas. Mosatros hem estar a Moraira el cap de setmana,vingué un marroquí, que tenía que instalar-nos un apareil i la seua dona es dia també Icra, com la teua amiga. Bé res mes .Adeu i bessets