Wednesday, September 19, 2007

Makaulin i aperitiu

Este cap de setmana ens ha visitat el tifó Nari. En principi havíem quedat dissabte amb Jun-Sik, una amiga seua i Hyori i Kentaro (dos estudiants d'intercanvi), però com venia el tifó ho vam deixar per més endavant. Al final tampoc no va haver hi tanta tormenta.
En qualsevol cas, tranquis perquè vam eixir divendres... i vos he portat un document gràfic! El plan era anar a beure i després al karaoke, que en coreà es diu 노래방 'norebang' (nore = cançò; bang = habitació).

Vam anar a fer una cerveseta, però el que no sabia era que estavem a punt de halar-mos un pollastre entre les quatre!! Era pollastre fregit i duia una salsa boníssima!
Després d'això ja se't queda la panxa plena, aixina que vam anar a un altre lloc 'a beure'.

La beguda alcohòlica en qüestió era una cosa que es diu 'makaulin' i que està fet d'arròs. Ais, cada cop que m'ho dien pensava 'makaulin... caulkin' jojojo
Igual que al primer restaurant, en aquest també ens van dur pica-pica i dos plats més. Uno era una mena de truita de creïlles i l'altre... no ho sé ben bé, ara només recorde que hi havia formatge per sobre.

Ha-Yan, la meua compi d'habitació, em va dir que els coreans no beuen amb l'estómac buit... però és que no el teniem ple, el teníem a punt de rebentar!! Quina manera de beure és eixa?? No te puja ni a la de tres, jajaja.
De fet a mi ja em va anar bé perquè em va encantar el pollastre i la truita, però si ho fem sempre aixina acabaré com una vaca. O no, perquè de moment he eixit súper poc >.<
Ara vos deixe un vídeo del segon lloc on vam anar. Ens van traure un aperitiu ben curiós. En el vídeo podeu vore el moment en que ho prove.
Perdoneu perquè la càmera es mou bastant. Que conste també que em fa una mica de vergonya perquè isc súper 'pava'...



Heu vist bé què era?? En realitat no sabia tant malament, no tenia gust de res, però m'ho havia mirat i remirat taaaant que no vaig poder evitar morir-me del fàstic... jajaaj
Després li van dir a la cambrera que s'ho enduguera 'perquè són estrangeres' (=en plan, no hi estan acostumades i els fa cosa) i la cambrera va respondre: 'Per què? Si està boníssim!'

D'altra banda, si vos heu fixat, haureu vist que a la taula tenim com uns bols de llautó. El líquid blanc que hi ha a dins és el makaulin ^^
Ah! i heu sentit una veu al final del vídeo que diu: 'Igoo mogossoyoo!' (= S'ho ha menjat!). És Hyori, una estudiant d'intercanvi xina però que estudia a Nagasaki. Que crack.
I ara sí, vos pose la foto de l'aperitiu:


Besets!

4 comments:

neus marti.!!¬¬' said...

IGO MOGOSSOYOO!!jajajjaja k krak si jajaj k fort! oyeee espero k hayan mas makulins diferentes knd vaya !!joor no se si lo probare!pareixien cucs!!!xDDDDDDD

ma fet molta gracia l videoo!estas mes primaa eh!y molt wapa, si k es vitat k d'us lmonyo llarg llarg i tambe pareix k estes mes morenetaa!!o roja!!jajja be luv!! ja et kontare mes kosetes n altre post! muaaa
TATIMU

papayabubble said...

jejeje, nooo, els makaulins no són els cucs, el makaulin és la beguda d'arròs! jajaja

sí, lo altre sí que són cucs. Per a què ho entengués (el meu coreà és més que bàsic) em van dir: és una mariposa abans de convertir-se en mariposa... juijuji

més besets!

Unknown said...

Molt de aperitiu vec yo per ahí, i per lo que he pogut comprobar, per a beures el mak' hi que fotres primer la picá....no em mola gens¡
ancara que me he rist molt llegir de que una va a fersse una cervesseta y es fot un pollastre¡¡
ya pots ya jugar al ping pong, ya¡
yo per si de cas ya me he apuntat al ball per a cremar el sobrant.
molts bessets de ma''

marticer said...

Cris, eixos cucs a mi em pareixien efectivamente els cucs que así diguem de "seda", abans de fer-se "capullos", pero no te ho vaig dir , perque no o sabía segur.
Bona nit o día, bessets.