Sunday, September 2, 2007

A dormiiiiir!

Este matí no hi havia qui ens despertara a Ha Yan i a mi, així que ens hem quedat adormides i ens ha passat l'hora d'esmorçar (8-9) xdd Bé, tampoc no ha passat res perquè ens hem alçat a l'hora de dinar ^^

Després han vingut unes amigues seues i m'han estat fent preguntes sobre Espanya i sobre mi. Resulta que ací tothom és més petit i, per tant, totes hem diuen onni (=germana gran). És curiós que les amigues no es diguen pel nom.

Avui hem dinat fideus. Diguem que a poc a poc vaig dominant els palillos coreans i que aquest cop no he fet el ridícul com divendres quan vaig arribar ^^

Demà és el meu primer dia a la uni i he de fer la matrícula. Ja vorem com ix...

Per cert, Neus, al comentari he dit que els fideus de pot es feien amb microones... doncs nop, és fan només amb aigua calenta!

Vinga molts petons!!

3 comments:

Anonymous said...

verda:
bon día perleta, ahui també es el meu dia de treball despres de les vacançes i estic intentant contestar en comentari pero com es la primera vegada que vec aso del blogger que ya ma rebujat el correu varies vegades.....
aixina es que a vore si com anonim resulta ok.
molts bessets de la c.s.ll.verda

papayabubble said...

oooooh!! ja et trobava a faltar!! tant de temps sense saber res de tu! ^^
a vore si podem parlar algun dia :*

mardelce said...

Eiii germaneta!!!me alegro muxo q vayan bien las cosas x ahi y q hayas creado un blog y asi podemos leer todo lo q haces. Q sepas q espero ansiosa nuevas anecdotas!!! Besets!!!

PD: No se si escribire muxo pero lo leere todos los dias!!!