Monday, September 3, 2007

Primer dia a la uni

Eips!

Hui començaven les classes a la Pukyong National University. Abans d'anar a cap classe havia quedat amb la coordinadora d'estudiants d'intercanvi per recollir tots els papers que m'havia de donar: un full per l'oficina d'immigració, un parell de fulls per obrir el compte al banc, un altre full per fer-me el carnet de la uni, dos fulls més amb informació sobre no sé què (encara no els he llegit...), etc.

Després ens pensàvem que ja eren les 12 i que tenia classe (Seminari d'Àsia septentrional), però resulta que ens hem equivocat d'hora i hem entrat a la classe de xino!! :S res, als quatre minuts hem sortit...
Una hora més tard ja hem anat a la classe 'bona' i el profe, que és canadenc i manc, ha fet que tothom isquera a la pissarra i se presentara.
A la pobreta Ha Yan també li ha tocat ixir pa dir que ella no anava a eixa classe, però que m'estava acompanyant... jojojo
Tant de rotllo i és possible que no la puga fer, esta assignatura, perquè està plena xdd Quina llàstima!


Entre la 1 i les 4.30 hem:

  • dinat,
  • obert el compte bancari (què ràpids són els coreans, en 5 minuts ja m'ho han fet!),
  • anat a fer-me fotos carnet (en això no són tan ràpids-- ens hem hagut d'esperar 10 minuts xdd),
  • anat a l'oficina de relacions internacionals un altre cop,
  • fet la meua matrícula a falta d'una assignatura
  • i anat a l'oficina de servei a l'estudiant a demanar el carnet d'estudiant de PKNU ^^
La veritat és que el dia ens ha cundit molt. Després Ha Yan tenia classe d'anglès, així que m'he tornat soleta a la resi en el shuttle bus gratuït que hi ha entre un campus i l'altre. Joo, és la primera vegada des que vaig arribar que m'he separat Ha Yan durant més de 10 minuts! Se m'ha fet raro i tot estar sola!! (Qui m'ho havia de dir ^^)

Uf, quin post més llarg he fet. Potser vos resulta avorrit i tot! Sembla més un diari que una altra cosa...

Com a anècdota vos diré que l'altre dia vaig menjar un hot dog coreà i que venen pinxats en un palo! muahah ^^

Besets!

PD: Quina il·lu que m'hages escrit, yemma! ^^
PD2: I tu també angelet meu!!

2 comments:

Unknown said...

bona vesprada perleta,em resulta molt graçiós assó del blog,ho trobe dinamic,aubert,espontani, natural,com tu molt be dius,es com un diari,i m'he rist moltíssim de les anécdotes i com he possat el 'abusant' en favoritos,de segur que ancara que siga breu,t'enviaré algún qu'altre comentari o be desde el treball o be desde ca'
molts bessets de ma''

Anonymous said...

Eiisss, nena!!
que ja està bé que facis com un diari amb el que vas fent i les anècdotes del dia. No et fas cansinaa!! :)
Bé, aquí tb tindràs una lectora incondicional del Blog, jeje!
Qe vagi mt be la uni i fixa't bé a les classes que entres..:p jujuju!!