Wednesday, September 12, 2007

Hanbok i cerimònia del té

Ahir dimecres vaig anar a un acte organitzat per la FBIA, una agrupació de Busan que organitza activitats per a estrangers. Es tractava de conèixer el vestit tradicional coreà, el hanbok 한복, i la cerimònia del té.

Com podreu vore a les fotos, tothom s'ha acabat provant el vestidet... jeje

Ens han dit que estos colors tan brillants es duien abans de casar-se i que, després de casades els colors canviaven. El recollit també canviava: les solteres duien trena i les casades monyo.

Després la compi d'habitació m'ha dit que els models ixos estaven passats de moda i m'he quedat una miqueta xof, però és veritat que me sona haver vist altres models més maquets.

Hi he nat sola perquè tampoc no tinc tants amics i els amics estrangers que tinc havien d'anar a classe, així que no vos puc presentar a ningú més ^^

En esta foto podeu veure'ns xarrant. S'ha de dir que la dona del barret negre, duu un 'tratge' d'home...

Mos han ensenyat a saludar i a seure, amb la cama dreta alçada. Com podeu vore en la foto... en ixe moment estava cansada i tenia la cama abaixada xdd


Esta és l'única foto bona que puc posar. I mireu, ací ja tinc la cama alçada...

Vos volia posar un vídeo de com comença la cerimònia del té. Llàstima que tenia la targeta de la càmera plena i no ho he pogut gravar tot... Qui 'conega' la meua càmera ja sap que les coses no es poden esborrar tan fàcilment... juasjuas
A més parèix que a blogger no li dóna la gana d'apujar bé el vídeo, aixina que... res ^^


També mos han oferit un pastís d'arròs que estava la mar de bo!! Hauré de tornar a preguntar com es diu perquè ja se m'ha oblidat.

4 comments:

Anonymous said...

Sales muy guapa!!!!
Aunq eso de tener la pierna arriba debe ser super incomodo!!!

bsets
Angels

marticer said...

cris ,estás molt bé amb el teu vestit-
Adeu i bessets

Unknown said...

eh,aixineta,qué guapa qu'estás¡¡¡ quines ganes tenía de que ixqueres en alguna foto,pero l'idea de que fora ataviada en un dels vestits tradicionals ya ha segut massa,
ma donat molta alegría voret de colorido,en ixe semblant tan joiós que mostres a pesar de lo incomode de la postureta, pq es de suposar que l'altra cama es a terra, sense cap banquet a on apoiarse...
bonat nit i molts bessets de ma"

Anonymous said...

Kawaii! Estàs molt bufona amb el hanbok ^__^
M'encantaria veure una cerimònia del te! A Japó no en vaig poder veure cap T_T