Friday, August 31, 2007

Arribada a Busan

Després de 24 hores de viatge he arribat a la resi!!
Tot ha anat bé, he arribat sense problemes gràcies a l'ajuda de la Yun, de la meva compi d'habitació (Ha Yan) i de la noia que tenia asseguda al costat a l'avió ^^

En el meu primer dia per ací ja he menjat kimchi, shikke i fideus japonesos!
Ui però no vos vull contar el ridícul que he fet en intentar menjar amb els palillos coreans!! xDDD amb els de fusta és moooooolt més fàcil! :S

També he pogut comprovar que és cert això que diuen que els taxis coreans són bastant... ehem, temeraris ¿?

I ara a dormir que ja toca!

^^

PD: besets ttx!!

5 comments:

Anonymous said...

Eeeeeeeei!!
Que ràpida!! Només arribar i amb Blog!!
M'alegro un munt que hagis arribat bé!
Ànims amb els palillos coreans...segur que en un parell de dies ja domines!
Cuida't i un petó ben fort!

Anonymous said...

Cris(Onni), solament es una prova.Salutacions a Ha-ya.Adeu

Anonymous said...

Cris(Onni), ahir et volía dir que ja veig que conduisc millor que els taxistes Koreans.Adeu i besset.Be careful with"mosquitoes"

marticer said...

Cris(Onni),hem estat connectats sobre les 15,45 hora local i no estaves.Bessets

Anonymous said...

Hola reina

Quina gràcia!! i perdona que no t'hagi escrit abans tampoc pero no tenia internet a casa ( em fa a ratos) i a la feina hem anat de cul aquest dos dies!!!! Després de llegir el blog m'he quedat més tranquil·la pq se'et veu (nota) a gust. Tant de bo et pogués espiar per un foradet!!!
Jo estic liadíssima i estressada, estem amb entrevistes pel pis (super heavy, ja t'ho explicaré),el fet que se m'acaba aquesta feina i l'estrès que genera buscar-ne una altra (que encara no he començat encara) i el postgrau que tinc examen la setmana que ve i encara no m'he mirat res!!!

Bueno cari, un altre dia t'escric més!!! MUA