Thursday, January 24, 2008

La reina de las elipsis...

Alguien me dijo una vez que era la reina de las elipsis... pero no creo que él aun se acuerde de eso.

Aquella vez lo escribí y gracias a eso he podido releerlo hoy... y recordarlo.

Lo que no escribí, ya lo olvidé,
lo que no escriba, lo olvidaré.


Además hoy también me han dicho que era la reina de las preguntas (???), pobre mujer, anda que no la he amargado ni nada.

Antes de acabar, quiero decirle a una persona QUE ME TIENES ABANDONADA!!! Ni tanta expojove, ni ligues, ni entregas ni ná! Una líneeeeeea~ es lo que te pido. Bueno, no, te pido más ;)
Ah, y que sepas que a lo mejor la señora papaya vuelve pronto... Ahí queda eso.

Ahora sí que me piro a dormir, que tanta nocturnidad no es buena porque ya veis los posts más sinceros que me salen, juas. Como el frotar, estoy del ciber-stalking se va a acabar!

A DOPO~

4 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Cris,esta molt bé la foto d´Angels mengant la crn de gos,també pareix que et sents una mica filósofa.

Anonymous said...

Hola sóc Ikram... per aclamació popular (vaja, per petició d'Àngels-mare) us escric quatre cosetes. Acabo de venir del cine. Hi he anat amb ma germana, amb moto, i he passat una mica de por, però no al cine, sinó de camí!!! És que avui he tingut un somni s'aquells tan estranys. M'explique, m'he llevat a les 10, he esmorzat, i m'he tornat a adormir, aquesta vegada al sofà. I he somniat amb molta gent, però llavors estava a casa, o sigui a aquest pis, i ha començat a sortir aigua del sostre. Llavors ha començat a caure i jo m'enfonsava, pq el terra també cedia. I jo estava plenament conscient que em moria, o que si no em moria, m'estaria dies enmig de la runa.
I com que la interpretació d'aquests somni no pot ser gaire bo, de camí al cine i per una baixada moooolt heavy he tingut por!!!
Òstia, quin missatge!! Al final no em deixareu escriure mai més al blog!!
En fi, la peli, Viaje a Darjeeling, èstà molt bé, us la recomano a totes!!
Molts ptns per a tothom!! MUAAA

papayabubble said...

jajaja, sí ja es veu que qui t'ha influit ha estat ma mare---
esteu fatal xddd ^_^