Sunday, January 13, 2008

25 + disappointed + temes diversos

Ja tinc 25 anys!!! Me tire per la finestra?? Sí, és flipant, com potser que a casa tinga 23 i a Corea tinga 25 anys!! Que horror, això és envellir dos voltes... És lo que no vol mai ningú. I tot és perquè els coreans consideren que quan naixem ja tenim un any i que després fem anys amb el canvi d'any i no l'aniversari.
Hui en dia no tothom seguix el calendari lunar, hi ha alguns que sí i d'altres que cel·lebren els aniversaris segons el calendari solar, quin país.

Parlant d'aniversaris, vull felicitar a ma mare i a Paz, que han fet anys esta setmana!! :*

Ah, per cert...

¿Què vos pareixen? Me les vaig comprar ahir perquè les Adides les tenia tan gastades que divendres quan va ploure em va entrar aigua per un forat i se'm van banyar tots els calcetins. Així no se pot anar pel món.

Canviant de tema, volia dir-vos que dimecres vaig quedar amb en Kim, que ja no és 'en Kim' perquè ja li dic pel seu nom coreà, i la veritat és que la trobada em va decebre molt. Era la segona vegada que quedàvem des que estic a Busan i potser no teníem gaire coses a dir-nos o potser li canvia la veu (i l'actitud) quan parla en coreà, però el vaig trobar súper sec, rude i... gens divertit. Ais, o la gent canvia molt o jo havia deformat totalment els meus records o el fet de no parlar bé el mateix idioma fa molt... moooolt.
El cas és que vaig tornar a casa de mala llet i sense ganes de fer res que no fora dormir o perdre el temps.

I ara vos pose una foto de la meua nova compi d'habitació. Quan va acabar el semestre ens van fer canviar d'edifici i ara ja no visc amb Ha-yan, que per cert al febrer se n'anirà a Austràlia d'intercanvi, sinó amb 명희, que transcrit vindria a ser alguna cosa semblant a 'Myeong-hui', ja li preguntaré.


Això és tot per hui. Comenteu cosetes que sempre s'agraix! ^_^

4 comments:

Anonymous said...

nabben enniya 0=0 hihihihihi babo

marticer said...

Cris, molt boniques les sabatilles.Sobre lo de l´any coreá ,jo sempre he pensat que a quan uno naix ni hauría que afegir-le el temps de gestació amb lo qual tindries més edat , pero sería un folló perque tota la gent no te el mateix temps de gestació.
Adeu i bona nit. Bessets.t´estima papayuble.xD amb l´acompanyament de Neusy

papayabubble said...

papayuble... jujuju me partisc en dos xdd

^_^ quin humor eh paputxi :P

Unknown said...

aixineta, moltes graçies per la teua felicitaçió al blog.enguany ha segut molt prolífic en regals com te vaig comentar per correu predominant el vert com a 'cap de saga llumínica verda' que soc i que era el nom que en un principi volía possarli a l'identitat del blogger i que em va resultar fallida pero ara ya sense pegues.
l'escomensament del Any Nou ha segut ric en intençions espeçifiques de millora per a tot l'exercici, i rebre tantes probes manifestes, ma confirmat que este any hi ha que treballar.lo molt.
un bes amb un sonriure i un abraz
t'estima ma"