Wednesday, January 23, 2008

I tu a què jugues?

Angels, te suena?? ^_^

Al final la setmana passada vaig anar a vore-la i... a què no saps de què anava? D'un equip d'handbol femení! Toma ya! Com és que no ho vam saber a la primera?
I és que el que no facen o es copien els coreans... Qui m'anava a dir que algun dia voria en el cine una pel·li d'hanbol i a més femení. Quina sorpresa.

La pel·li es diu 우리생애최고의순간 , és a dir, 'El millor moment de les nostres vides' (o de la meua vida...) i el títol internacional que li han posat és 'Forever the moment'.

No em pregunteu detalls perquè com vos podeu imaginar no vaig pillar ni el 25% dels diàlegs, però la qüestió és que entre una cosa i l'altra anava sentint coses de 'or, Barcelona, medalla, 1992'... i encara que m'havien dit que la pel·li es basava en fets reals, no podia creure'm que Corea haguera guanyat res en handbol femení. Però com passa sovint, m'enganyava. Resulta que la sel·lecció coreana femenina ha guanyat l'or als jocs olímpics dos cops (Seül - 88 i Barcelona - 92) i a més van guanyar la plata tres vegades (Los Angeles - 84, Atlanta - 96 i Atenes - 04). I per si això era poc també van ser campiones del món el 1995! I flip, flip.

I parlant de tant de rànking, ací vos pose com van les apostes que han fet els lectors tan agriats, perdó, agraïts que tinc (els agriats són els que no dixen comentaris...):

Nom -> N. punts que trauré a l'examen:
  • mardelce -> 135 punts
  • marticer -> 240 punts
  • m.angeles -> 199 punts

I lo bo és que ja he fet l'examen però fins d'ací a uns quants dies no sabrem el resultat! ^^
Si algú s'anima també pot fer participar en l'aposta, que encara sou a temps. Per animar la cosa (si és que és possible animar-la) vos recorde que hi ha premi per la persona que guanye!!

Vinga, ho dixarem ací de moment. Besets a tothom.

PD: també vos volia posar una altra foto, però l'ordinador no em detecta la càmera... malo, malo.

5 comments:

Anonymous said...

Cris veig la teua retrobada amb el "balon-má", pero del teu tennis no se res.

papayabubble said...

Mira, te comente que abans de les vacances vaig posar-me en contacte amb un xic per a jugar junts a tenis amb regularitat. El que passà és que entre el viatge i després les classes, no li he tornat a dir res...
(>.<)

Anonymous said...

Ya me extrañaba a mi q jugaran a futbol...jeje

Haz algo de deporte!!!

Unknown said...

en la maleta te vas andur un conjuntet sportiu + una raqueta,
era per a jugar tu ?
o per a vore pelis esportives enconjuntada ?
t'estima ma"

Anonymous said...

Jajajajajaja