Friday, January 18, 2008

La màscara

Eis!

Que ja fa uns dies que volia actualitzar encara que no tinc cap novetat especial per contar-vos.

Dimecres vinent acabem les classes i tenim també l'examen final. Menos mal que jo vaig d'oïent com qui diu i que si el suspenc tampoc no passa gran cosa... De moment vos diré que en l'examen de prova de divendres passat vaig traure 102 punts... de 400 que és el màxim -s'han de traure com a mínim 240 punts per aprovar~ juis. Bé, mira, com a mínim em servirà de pràctica. A vore si podem arribar ni que siga als 110.

No té res a vore, però hui una de les nostres profes ens ha dit que per estudiar idiomes calen indispensablement dos coses. A saber:
1) Temps
2) Diners

Ein? Jo en segon lloc havia dit 'Amics', juas. Però és vitat, que calen diners... no cal preguntar-ho a casa, vitat? (No dic gràcies molt sovint, oi? Gràcies, gràcies, gràcies, gràcies, gràcies, gràcies, gràcies, gràcies, gràcies, gràcies, gràcies...)

D'altra banda, també volia dir que ja fa temps que no vaig amb la càmera amunt i avall com feia durant el primer semestre. Això vol dir que me vaig acostumant i ja no hi ha tantes coses que em criden l'atenció perquè són diferents? Vol dir que ara m'he tornat encara més mandrosa i em fa pal fer fotos i tot? chi lo sa(?)...

Bé, per confirmar que no, que els coreans no han deixat de sorprendre'm vos pose una mostra gràfica. L'altre dia una de les compis del pis s'estava posant una mascara d'arcilla o substància semblant i com que li sobrava em va vindre a l'habitació i plas! plas!
Així vaig quedar...


Estic afavorida, a què sí? ^^
Les ulleres són d'haver dormit poquet esta setmana, ja se sap, entre una conversa i l'altra...

Per acabar, vull donar les gràcies a Ikram, qui per culpa meua pringarà com ningú... MERCI GUAPA!!!

Besets a tots

PD: que guai és rebre alguns mails ^^

8 comments:

Unknown said...

estic dessolada ¡¡
he estat mitj hora escribint i no apareix el meu comentari al blog, horror ¡¡¡ ma"

mardelce said...

Q guapa sales en la foto!!!jajaja

Bueno la mama a lanzado la idea de hacer la apuesta de ver kien acierta los puntos q sacas en el ex. Yo apuesto x 135ptos. Señores hagas sus apuestas!!!

marticer said...

Sent optimista 140 punts. sense máscara.
Bona nit i bessets

marticer said...

Rectifique volia dir 240 punts

papayabubble said...

jajaja, que flipat, Papi.
El que no sabeu és que este cap de setmana no he fotut res... tireu més pa baix o perdreu!

Jo me vaig apuntant les apostes i qui guanye tindrà un 'premi'... ^^
a vore si així la gent se motiva més i vota!

Unknown said...

aixineta,quina mascarilla més maca¡
tu creus que lo teu te remei ?
aposte per 199 punts. bessets. ma"

papayabubble said...

que caxonda eres :P
lo meu no té remei, sobretot pel nas. Tu no sabràs de qui l'he tret, vitat?
Pos bé, poca broma que en lo que duc ací a Busan ja m'han dit que tinc el nas molt bonic... pobres xinos... (= és que m'ho van dir 2 xinos, que ningú no s'ofenga eh)

Unknown said...

eh, cris, que te pareix si a partir d'ahui, enlloc d'aixineta, te dic "tingonass" (es el title d'un llibre de josep chapa mingo.
aprofite este post que fas mençió a l'ikram per agrairli que haja cridat x telefono per a confirmarmos que había rebut el certificat metje que li va enviar el papi x correu certificat per adjuntar als teus altres papers.
graçies de nou ikram ¡
bona nit.t'estima molt la teua mamuchi preferida"