Tuesday, October 16, 2007

No passaran

No passaran més dies ni setmanes sense que estudie!! Ja està decidit. De hui en avant em prendré l'estudi d'una altra manera ^^

La veritat és que sempre parle molt i després ja veiem el que passa...

Hui he tingut un bon dia des de primera hora del matí: m'he alçat prontet per dutxar-me i fer els deures que no havia fet durant tot el cap de setmana.
Després de la primera classe, que ha estat més entretinguda del que acostuma, m'han presentat a una xica que estudia castellà i que l'any passat va anar d'intercanvi a Madrid. De seguida m'ha dit que tenia accent... Jo?? Però que dius!! jajaja
Una miqueta més tard tocava la classe del profe manc, que s'ha passat mitja hora parlant de la seua vida i evidentment quan ha terminat ja faltaven deu minuts per marxar.
En acabar he anat 'correguens' a parlar en una profe per vore si me dixava anar a una classe de coreà a la qual no em vaig matricular i m'ha dit que sí!! Iuhuu! Ara el que faré dimecres serà intentar canviar-me a l'altre grup perquè van més rapidet...
Al salir de clase he dinat amb Hyori onni a un bar de la uni, diferent del de la resi, i s'ha de dir que estava molt més bo!
Abans de tornar a casa m'he comprat el llibre de la nova classe i unes galetetes per si em ve la gana a la nit, que passa gairé bé sempre. I després he estudiat, yeah man. Quant de temps feia.
A les sis tenia una altra classe, així que hem tornat a agafar el bus i cap allà.
I a la nit, després de fotre'm una ració de ramen (ramyeon en coreà, 라면), m'he preparat els deures de demà: parlar durant dos minuts davant de tota la classe... Hem de fer com si haguerem escrit una carta i com solc fer esta vegà també he triat a una de mes germanes com a destinatària... jujijiuj Qui és l'elegida??
Sí, Angels! ^^

Bé, quina ració de diari que vos he fotut ara. Això passa per dir que vos agraden les cròniques socials! muahahha

Naniiit

5 comments:

Anonymous said...

Xe!!! Siempre me eliges a mi!!jejeje. Y q has dixo,si puede saberse???

Bsets

papayabubble said...

Bueno, de lo que tenía preparado ha lo que he dicho hay un trecho.
Al final se me ha olvidado la mitad y me he quedado 'ehh' :S

marticer said...

Accent a qué i de qué,ja veig que te ho passes molt bé,per açi pareix que tindrem una atra mini gota freda.Bessets.

papayabubble said...

Què vols dir amb això dels accents?? No ho he entès.

Per ací també ha arribat el fred...

Unknown said...

eh aixineta¡
yo no volía dirte res per a que no cregueres que soc pesada, pues me consta que sempre m'agrada insistir en l'aprofitament adecuat del temps, que les cosses se fan per un objectiu, en una finalitat, i que per a no apenedirse del temps passat, hi ha que aprofitarlo sempre adecuadament i tot assó que no volía contar, es deu a que justet ahui ha vingut la matrícula de la UAB., i no m'ha tocat mes remei qu'exposar el tema, així que ya ho saps: ya estás matriculada.
t'estima ma''