Friday, October 12, 2007

각설이 - Kaksori

Ací teniu un vídeo d'un kaksori que ens vam trobar en Chuseok quan tornavem de comprar peix.

La meua amiga va definir kaksori com a una mescla de pidolaire i pallasso. He de confesar que em va sorprendre trobar-me'l ací, en Coreà, on qualsevol cosa que faça pinta una mica de gai o travelo com que... a primera vista com que no hi ha. Perquè d'haver-hi segur que n'hi ha, ací i a l'Iran també, diga el que diga l'Ahmadinejad. El que passa és que n'he vist res encara tret d'este home...





La dóna que hi ha darrere se suposa que és la seua dóna i que està venent un dolç coreà semblant al torró de xixona mentre el seu marit fa l'espectacle.

5 comments:

marticer said...

Cris, quina clase de peix habieu comprat i era fresc.Es car o barat.Una cosa quines dates son millors per a tu en cas de que anara Angels,per eixemple del 21-12 al 3-1, o del 25-12 al 8 o 9-1.Pregunta si tens vancaçes de Nadal.Bessets

Unknown said...

hola aixineta¡¡¡
ahui per fi ha ixit el sol despres de les grans plutjes que mos va impedir anarse'n ahir a moraira pues varies carreteres estaban tallades al trafic i había que pegar moltes voltes per arrivan a enlloc.

m'he alçat de bon matí i he fet una paelleta petita per als de casa i ya he repartit les raçións i se la minjarem ben reposaeta a mitjdía, cadascú a la seua marxa.

yo he trobat al kaksori molt peculiar i mereixedor d'una almoina perque no estaba exent de graçia i encant personal.

sempre ben.estimada,
bessets de ma"

papayabubble said...

Visca estos lectors incondicionals i participatius!!

juijiuiju ^^

Anonymous said...

Visca!!!

Anonymous said...

Hola Cris!
Sóc Luis, no m'he fet cap identitat perquè m'acabo de llegir tot el teu blog i ara em fa mandra. M'agradat molt tot el que escriu, tens molta gràcia per contar les coses, i trobo que és genial el nom del blog. M'ha costat pillar el doble sentit. Menció especial també pels teus "reportatges" sociològics, son molt bons, millors que els d'alguns periodistes. Ja se m'ha fet una mica tard i demà hauria d'anar a classe ;-), així que ho deixarem per avui, però te continuaré seguint atentament per aquí, així que no deixis de escriure i de pujar fotos, a poder ser amb fotos teues. Cuida't i passa-t'ho molt be.