Tuesday, October 23, 2007

Jo me preguntava...

Però quin problema té este país amb el sexe? On està la depravació que no és veu per enlloc?
Realment no és una cosa que es fomente. Per exemple, encara no vos ho havia dit, però a la secció de noies de la resi... els nois no poden entrar! Ho tenen prohibit... juas. Em vaig quedar de pedra.

I sabieu que està súper mal vist que una parella se vaja a viure junts sense estar casats?!
Pareix que entre els joves la cosa està canviant, però tampoc no gaire.
De moment a la uni és estrany trobar-se una parella fent-se petons. Com a mínim és normal que vagen agafats de la mà, que ja és algo perquè segons Hyori al Japó ni això és normal...

Però on he anat a parar??? ^^

PD: Una última cosa, es veu que segons algun estudi que circula per internet, els coreans són els que la tenen més petita...

4 comments:

Alfred said...

Aiis, Cris...pobreta, em sembla que reportatges pujadets de to no en faràs gaire...weno, pobres coreans que han de petonetjar-se clandestinament. Tú a l'aguait i fixa't fins en els detalls més PETITS ;-). Suggerència: podries fer perfils de les teues amigues, acompanyades de fotos ;-). M'en vaig a dormir, que m'agafarà un tic de tant picar-te l'ull ;-);-);-)
Ah, per cert, no sóc Alfred, sóc Luis.

papayabubble said...

jajaja, gràcies per aclarir qui eres perquè ja t'havia pres per algú altre. Aniré passant-me per guardamar per vore si algun dia ens sorprens amb un post ^^

sí, de reportatges pujadets de to no en faré gaires perquè no puc bàsicament. Ara que si poguera tampoc no els faria ací ^_^ kar kar

Això dels perfils + fotos... ha sonat una mica txungo. Compra't una revista nen! muahahhahaha - me parto---

marticer said...

Ja veig que estás molt atenta als estudis sociologics.
Adeu i en recordat lo d´Hizenda

papayabubble said...

Sí, m'interessa la societat en el seu conjunt i per tant no puc dixar fora temes tan importants... ^_^