Tuesday, October 23, 2007

A happy day! ^^

Eiiss!

Que no tenia pensat escriure este post, però m'acabe d'adonar que avui... ha estat un bon dia! ^_^ i like Tuesdays...

No és que haja estudiat per l'examen de dijous, no vos penseu, encara no m'hi he posat, però tot arribarà.

El dia ha començat a les 6.40 am. perquè hui no tenia ganes de compartir dutxa ni d'esperar que acabara de dutxar-se ningú. Així que dutxadeta i amb el monyo assecat, he tornat al llit! Of course, que esperaveu una altra cosa?? No hi ha res com saber que encara te queda una horeta de son...

Lo sorprendent és que he tingut un somni. Sí, no puc recordar quan va ser l'última volta que vaig somniar alguna cosa xdd
Bé, el cas és que en el somni anava a ta casa (sí, a ta casa, deu ser de les ganes que tinc de vore't últimament... ja saps). I ens vèiem i tu tenies un accent raro, que ara no recorde d'on era.
A més jo duia la meua tovall(ol)a rosa a sobre i encara estava mullada (la tovalla, malpensats!!)... Deu ser perquè m'he dutxat amb eixa tovalla i encara la tenia al cap, jeje.

El cas és que m'he despertat d'allò més bé, amb una felicitat i una lleugeresa que dóna gust. Veges que no ho faça sempre a partir d'ara, kar kar kar.

Per si no vos havíeu 'donat compte' encara, este és un 'post-diari', però m'apetix molt compartir-ho amb vosaltres...

Bé, la classe del matí ha nat bé, sense examen i sense ser excessivament avorrida. Després he quedat amb Min Ji -la xica que va nar un any a Madrid i parla castellà súper bé-, hem fet un cafenet, hem xarrat, ens hem ensenyat paraulotes en castellà i coreà... en fi, molt complet.

Després he pirat a la resi però com ja era la 1.30 el menjador estava tancat, així que m'he comprat un kimpap i pa ca casa.

Ara ve la part no tan guai: en dos hores no he fotut ni brot. Punt.

Quan ja tocaven les 4 pm m'he posat a preparar la classe de la vesprà i, com era d'esperar, al cap de mitja horeta llarga m'ha vingut la son. He decidit dormir una estoneta i amb el despertador sonant cada 5 minuts el quart d'hora de descans m'ha sapigut a glòria. I no ho dic amb ironia.

Lo millor és que m'he despertat per una trucada... d'en... KIM!! yeah!! Síii, estava mig sobant però sabia que no podia ser ningú altre!! Que fort! Des de Síria que no parlàvem i ha sigut molt guai!! El tio cridava des d'Australia, diu que tornarà la setmana vinent i que ja quedarem.
Bua, quina il·lusió m'ha fet!! I queeee caaaabrón que no parava de riure... del meu coreà patatero! jajaja. I m'ha anava insistint: 'en coreà, dis-m'ho en coreà' -jojojojooo

Bua, de veritat, quina IL.LUUUUUUUUUU!!!! ^_^
Estic de súper bon humor!!!

Vinga, amb este post carregat d'energia positiva vos dixe en pau.
Esperem que no se fastidie lo que queda de dia.

Petons a tothom!!!

6 comments:

Anonymous said...

Este post a molao!!!jejeje

Gels

papayabubble said...

Pos claro que HA molao,
tú que te habías pensao!

kar kar

marticer said...

Molt bé per l organizatzió del día i per el teu progréss en el Koreá,segons el teu amic ,juju
Adeu i bessets

papayabubble said...

"juju" by francesc ---> jojojojojajaojaojo que bo xdd

Anonymous said...

Perdona x la H, pero sq lo escribi rapidamente y la costumbre d los sms...

X cierto a q t refieres todo el rato con kar kar???

papayabubble said...

kar kar = 'jaja' euskaraz... ^^