Tuesday, October 2, 2007

Fem balanç

Ja fa un mes que vaig arribar a Busan. El temps vola i casi no m'he adonat que ja duc més de trenta dies vivint a Corea. Potser és que es necessita una agenda i un rellotge per mesurar el pas del temps...
Tinc la sensació que estic vivint un parèntesi en la meua vida, pareix que el fet d'estar ací siga una cosa aillada i no tinga relació amb el que he fet abans. I qui sap si en tindrà amb el que faré després.
El que sí sent és que m'alegre molt d'haver aprofitat esta oportunitat; ha arribat en el moment just perquè després ja haguera sigut massa tard.
I m'agradaria que ningú malinterprete les meues parules i s'enfade... La decisió de marxar també ha afectat la vida d'altres i només puc justificar-la dient que cadascú tria el seu camí; de vegades els camins es troben i de vegades es separen.

També vull dir-vos que pense sovint en vosaltres, en tots, també en aquells que encara no saben que escric este blog.

Un bes ben fort

3 comments:

Unknown said...

ara soc yo la que el done a tú les graçies, graçies per haber creat este blog, graçies per el skipe, graçies per estar día a día en tots nosaltres a pesar de la distançia, perque hi han alguns que están més a prop i se senten mes allunats.
cadascú te que fer el seu camí,
els afectes no se perden mai, les energíes afíns sempre estan unides
t'estima forza ma"

papayabubble said...

que m'emocione..!!

neus marti.!!¬¬' said...

forza neus¡