Sunday, October 7, 2007

Nit japo

Com que dimecres era festa (dia de la fundació nacional) i no hi havia classe, dimarts vam aprofitar i després de la classe de coreà que acaba a les 21 h, Hyori, Kentaro i jo vam anar a beure.
Algun dia vos posaré un post amb la cultura de l'alcohol a Corea, que és molt interessant.

Al final vam acabar en casa de Tom i Kayo, uns amics del Kentaro. Tom és mig americà mig coreà i Kayo és japo. Són novios i viuen junts i potser quan acaben la uni marxen al Japó i se casen xdd

Al que anàvem, que allò va començar a omplir-se de japonesos i cerveses...
Akiresu, ja pots estar content ^_^

Kayo i Yone(?) - tinc problemes per memoritzar els noms...


Hachime (o un nom semblant). Este xiquet és un autèntic personatge.


El grup dels xics. El noi dels ulls blaus és rus, ja fa uns quants anys que viu ací i parlà coreà genial!! Ah, el noi que agafa és Tom. És molt maco i em parlava coreà súper espaiet per a què l'entenguera ^^


Vam jugar a dos jocs de beure. Del primer no tinc documents gràfics perquè estava massa ocupada intentant aprendre a jugar - la coordinació no és lo meu...
Però sí que vos porte un humil vídeo del segon joc. Consistia en alçar els braços quan te tocava. Si estaves a la dreta o esquerra de la persona també havies de fer un moviment lateral amb els braços. La resta havia de alçar els 'hombros'. Of course, qui falla, beu!
La veritat és que al final acabaves ben cansat. Quina manera de fer exercici!
Ací teniu el vídeo. Sorry que la càmera es menege tant.



Això és tot avui.

PD: Per què et va 'fotre de mala hòstia'?? No ho entenc..!

7 comments:

Unknown said...

aixineta¡¡ ets genial¡¡
hi ha que vore lo quem m'he rist ric veguent el vídeo, que guay¡¡
ya te vec el próxim any en el japó.
molts bessets de ma"

papayabubble said...

jajaja, no que el papà no em deixa ^^
m'alegre que t'haja agradat!

besets

Anonymous said...

Hola Cris!
avui t'he llegit per primera vegada i m'ha agradat molt.
em fa molt contenta saber que estàs bé.
Una abraçada ben forta!

papayabubble said...

Eis Anna!!
m'alegre que t'haja agradat ;)
ja parlarem algun dia pel msn i em poses al dia de com et va tot!!

molts besets

pd: m'ha fet molta gràcia la teva adreça de correu ^^

marticer said...

Cris, He vist varies voltes el viedo eixe i la veritat, es coneix que tinc un sentit de l´humor diferent a la mami, perque diu ella que sa en ris molt, jo la veritat ,es que está bé, pero no per a estar enriuerm damunt.
Bessets.

Quilesk said...

Qué sorpresa, me has nombrado!

Te lo estás pasando bien, no? Me alegro un montón! Okkun me pregunta mucho por ti, que cuando vas a Japón!

Un beso muy grande, que son las 2:08, a ver quién se levanta mañana. Agggg!

papayabubble said...

Francesc,
és cert que no teniu el mateix sentit de l'humor... Però a mi m'encanta la manera de ser de la mamà i m'agrada que es riga en el que pose! (menos quan s'enfada, of course...)

Akiresu,
no es la primera vegada que ixes al blog! ^^
tinc pendent enviar-te un mail...
espere que et vaja bé. ganbatte! ^^