Monday, December 3, 2007

OAID

Hola gent!!!

Com va tot per l'Autònoma?? Uf, les mamis ja deuen estar ben unfladetes, jiji.
Bé, com em sembla que llegireu el blog aviat, vos dedique un post per dir que em sap molt de greu no haver dit ni mu des que em va arribar el mail de la Míriam fa ja més d'un més i mig... Ejem, no hi ha excuses, què puc dir.
Bé, puc dir que en principi la idea era enviar postals a tothom i donar l'adreça del blog, però entre que sóc deixadeta, que a Busan costa trobar llocs on venguen postals i que les que hi ha fan una mica de pena... al final se m'ha passat. Això és el que puc dir. A vore si cola...

Em pregunte com van les coses per allí, si les mamis encara treballen, si el nou jefe és millor que el d'abans, si heu tractat bé a la nova becària de la Míriam i no l'heu espantada, si els pantalons de pana han tornat, si encara jugueu al Gran Dalmuti i als jocs eixos de planetes que no vaig acabar d'entendre~ ^_^

Mamis, al final com queden els noms dels xiquets? És que ja no m recorde xdd
Espere que estigueu bé i que vos estiguen cuidant molt ^_^

Mos, encara no he provat la carn de gos, però tu dóna'm temps... jejje. El que sí vaig provar dos cops són unes pupes de cuc de seda~~ no comment.

Pioner, m'ha alegrat molt vore que la vaca ha resucitat, pensava que ja no tornaria i que s'havia perdut per sempre.

Joan, els teclats coreans són bàsicament com els nostres. Escriure en coreà ja és una altra cosa, però com es fa servir un alfabet amb pràctica aprens fàcilment.

El Nuevo supose que ja fa temps que va tornar de Japó i que com és un friki s'ho va passar d'allò més bé... jujij

Vinga, records a tothom!!!Espere que estigueu bé ;)
Ja ens veurem per ací o per la vaca~ ^^

Besets

8 comments:

marticer said...

Ja hem vist per fi algo nou en el blog.Bessets

Anonymous said...

Waaaaaaa!!!

Waaaa!

M'alegro molt que et vagi bé, Cris. Ja podries haver avisat abans que tenies un blog!

Anonymous said...

"fa ja més d'un més i mig... Ejem, no hi ha excuses, què puc dir."

Exactament. Patíem, saps?!

Anonymous said...

No hay postales??y algo tipico para souvenir??jeje

papayabubble said...

oh pioner!!

merci pels comentaris, quina il·lu!!! ^^

"Exactament. Patíem, saps?!"

Quina frase tan... del teu estil! Et puc imaginar dient-la i tot... hihi

sorry pel patiment~

Anonymous said...

Eii Cris!!
Merci per dedicar-nos un post! Mola molt!
Com diu en Pioner, patíem perquè no teníem notícies teves... ens estàvem imaginant que havies anat d'excursió a Pyongyang i que Kim Jong-il t'havia segrestat (ell, en persona!)
Però ara veiem que estàs bé ^_^
Moltes records de part de tothom...
I, per cert, els pantalons de pana han tornat... argghh!

Anonymous said...

Ohhhhhhhhhhhhhhh!
Ets ben viva, i encara no has menjat carn de gos, anem bé nena!
Per la banda que em toca, et diré que estic inmensa, no em facis entrar en detalls. Falten tot just 3 setmanetes perque arribi la nena!
Cuida't, sigues bona minyona i recorda que aquí sempre hi haurà un panòmetre esperant-te!!!

papayabubble said...

Gràcies pels comentaris xiquetes ^^
m'alegre que vosaltres també estigueu bé.
Quina gràcia la història que vos havíeu montat amb Pyongyang inclosa, huhu. Quines gents més imaginatives que hi ha per l'oficina.
Per cert, tu cuida't molt Mònica!! Bueno i com lliges el nou post em sembla que t'agafarà algo~ juju