Tuesday, December 25, 2007

Nochebuena

Ahir vaig passar la Nochebuena més estranya de la meua vida. Sense família, gambes, fideus o nadales. Res de res. Sense llumenetes, pessebre ni estrenes. Sense turró de xocolate ni de xixona. Ací el esperít nadalenc eixe que diuen no està tan desenvolupat, encara que de creients tocats del perol també n'hi ha.

De fet al principi del dia no tenia gaire clar que la cosa s'animara i ja em veia a la resi sola tota la nit >.< Menos mal, menos mal que al migdia uns de classe em van proposar de quedar. S'ha de dir que a Corea el nadal es passa amb el noviete o la novieta i que si no en tens... doncs quedes amb els altres amics desgraciats per celebrar-ho junts. Així vam fer, quatre nois i jo. Toma ya. No sé per què però ací tinc més amics que amigues... una cosa que no m'havia passat en la vida. De fet, fins fa poc podia contar els meus amics xics amb els ulls de la cara xddd (malo, malo el chiste xdd). El cas és que ahí estàvem mosatros cinc celebrant una 'solo party' en tota regla.

La veritat és que no va estar mal, vam riure bastant i va ser diferent. Diferent no és roí ni bo, és no igual. He de confessar, però, que l'any vinent miraré d'estar a casa per nadal... Perquè sí, m'ho vaig passar bé i quedar amb ells em va animar molt i em va traure la plorera del dia d'abans, però és que passar la Nochebuena a casa sempre m'ha agradat molt~~

Hui en canvi el dia ha sigut bastant merda, me l'he passant fent la maleta per demà que aniré a Seül i fent el trasllat a l'edifici d'enfront. Quina merda fer trasllats! La quantitat de coses que vas acumulant és increïble, veritat Ikram? ^^ I ara són les 7 de la vesprada (hora més que bona per sopar o haver sopat) i encara estic en la resi, escrivint això i sense haver sopat. El fet que vinga Àngels demà m'ha animat molt, tot i que he de reconèixer que em fa pal viatjar amb el fred que deu fer a Seül i amb lo dingy que ho passarem a Gyongju, juju. Deu ser que una es fa gran i la edat no perdona...

Bé, ara vos pose un parell de fotos d'ahir i vos deixe celebrant el nadal feliçment ^^ No en vaig fer gaire i pel que veieu tampoc no van eixir bé~
Després de anar a beure cervesa i soju, amb anèctoda quasi-violenta inclosa, l'únic que ens apetia era anar a un lloc calent i tranquil·let. Després de donar mil voltes vam acabar a l'única cafeteria oberta a eixes hores, Strada. Em va agradar. Potser serà la substituta del liadissimo a Busan ^^

En esta foto falta un dels xics, el més guapet, que va marxar abans.





Besets per tothom i bones festes!

PD: Com es diu Nochebuena en català?

3 comments:

marticer said...

Cris, espere que t´animes una miqueta.Angels a eixit a les 16:30 puntualment a Paris.Sent molt que no hages tingut torro de xixona i les atres coses per a cel-lebrar la Nit de Nadal.Bessets

Unknown said...

aixineta, que guapíssima estas ¡¡¡
si se mos habera ocurrit, angels habera pogut andursen un parell de barres de torró, pero ni pensament.
demá cuant m'alçe te cridaré al movil, per vore si l'angels ha arrivat a seoul sana i salva i vos habeu trobat sense dificultats.
açi la nochebuena, com diu el papi, la 'Nit de Nadal' no ha segut lo mateix sense tu, tots em sentit la teua ausençia pero per al teu consol, els fideuets no em van ixir massa bons, i les gambetes eren mixanetes, i el cd nadalenc no el vam trobar, hi había un altre pero no era tan boniquet i ahui 'Día de Nadal' com teníem que dinar a les 13 hrs., i a petiçió majoritaria em dinat bollit i xulletetes, ya veus que no habem fet cap gros extraordinari, tot cazolenc.
aixina que cuan aubrigues el blog demá al matí vuic un somriure.
un fort abraz, t'estima forza ma"

Anonymous said...

Dober zacetek