Wednesday, December 19, 2007

250,000원

O el que avui són 184 euritos... al meu compte bancari coreà ^_^

I això per provar de fer alguna cosa i esforçar-t'hi encara que des del principi ja sàpigues que no guanyaràs res. La diferència és que en este cas SÍ que vaig guanyar... lol.

He de dir que la decisió que donar-me el primer premi al speech contest de coreà no va ser justa. Hi havia gent que ja fa com tres anys que viuen ací i parlen perfecte. El fet de ser l'única no-asiàtica i d'haver memoritzat el discurs (d'aquella manera xd) va decidir el profe del jurat a donar-me el premi a mi.

Els dos nois que millor parlaven es van quedar sense res, ni segon premi ni tercer... Em va saber greu i tot per ells xd

Bé, i què farem amb tants diners??? O què hem fet, perquè el concurs va ser fa dos setmanes... ejem ^^

El que vam fer va ser convidar als amics més propers que tinc ací a beure unes quantes botelles de soju... Al final vam acabar bastant malament tots.

La resta dels diners... estaria bé estalviar-los, nops? ^_^ Però si algú em coneix ja sap que això no sé fer-ho massa bé i he decidit que millor me'ls gaste i em compre un mp3. Ara la qüestió és quin.

Hui han sigut eleccions generals a Corea. Encara no sé molt bé com va la política al país, però a vore si m'informe una miqueta i vos faig cinc cèntims o sís, com diu l'Ikram.

Sorry si últimament no pose fotos als posts, ja sé que aixina són més avorrits. En teoria a partir de hui, com ja hem acabat els exàmens tindré més temps per escriure al blog.

4 comments:

Anonymous said...

O bueno a partir d ahora tb t puedes dedicar a planear ciertas cosas no??jeje

Si q debes hablar bien el coreano no? X cierto si no sabes q hacer con el dinero yo t puedo dar muxas ideas!!jeje

Unknown said...

aixineta¡¡¡ guanyant premis i tot davant d'un jurat¡¡¡ si teu van donar, de segur qu'era perque te ho merexíes, tin en conter que no sols contaría la narraçió sino també el contingut i altres factors més que el jurat va sopesar al hora d'evaluar....
actúa en mesura
molts bessets de ma"

Anonymous said...

Felicitats Cris!
No treguis valor a la teva victòria!
^__^V

marticer said...

Cris,felicitats pel premi i que guanyes molt més.
Bessets.