Sunday, December 16, 2007

La primera volta...

El dia havia d'arribar, no? Era una mica inevitable...
Al final la experiència no ha sigut com m'havia pensat. Ni tan especial ni tan detestable, simplement una experiència més.

Lo pitjor no va ser tant el moment en si, com el que va vindre després. El meu cos encara està patint les conseqüències...

Bé, que ningú no s'asuste, que menjar carn de gos no es per tant. L'oloreta sí que és una mica diferent i el gust també. No deixa de ser carn, però no és el plat que més m'agrada, ja ho puc ben dir.
Segurament va ser tot psicològic, però el cas és que quan vam acabar de sopar tenia unes ganes d'anar a un altre lloc i menjar una altra cosa que vamos...

Al final devia ser la combinació de tot, del gos, de tot el que vaig menjar i beure després i fins i tot el fred que vam passar mentre veiem la pluja d'estrelles...
El cas és que quan vaig arribar a casa m'esperava una de les potades més desagradables que he viscut. M'estalviaré detalls per no ferir a cap lector sensible, que ja sabem que n'hi ha alguns ^^
Sí que vull dir però, que a les 4.30 de la matinada em vaig despertar de cop i l'episodi es va tornar a repetir... Sort de la bossa de plàstic que m'havia deixat a mà...

Hui estic millor de la panxa, però em fa mal el cap. He dormit no sé quantes hore i estic milloreta, aixina que no vos preocupeu ^_^

Per cert, volia dur a Àngels a provar eixa delicatessen sense que ella ho sabera... Però ja no. No et preocupes que no ho faré i si ho faig no serà sense que ho sàpigues... hehe

Sorry per no actualitzar el blog gaire sovint. Ara estem en època d'examens finals i encara que no estic estudiant gaire, fins dimecres estaré ocupada.

Un beset a tothom~

7 comments:

Anonymous said...

Oye he pensado q yo tb quiero probarla!!!

Stas muy ocupada??pues no t olvides q tienes un viaje q planear eh??jejeje

marticer said...

Cris. crec que al tastar la carn de gos, t´has engossat un poquet i per aixó a lo millor ja no entres tan en el blog ni respons als @mails. bessets.

papayabubble said...

hehe... sorry però no tens raó, la carn de gos la vaig provar divendres i els mails fa dos setmanes que no els responc~~

Unknown said...

aixineta, carinyet, convendría optares per estudiar de valent enlloc de.....
bessets de ma"

azrael said...

Oh, sento que l'experiència de menjar gos fos tant decebedora .
Per cert, records de la gent de la meva sala ( de l'OAID )

papayabubble said...

tranki, potser m'havia de preparar psicològicament abans. De totes maneres m'han dit que la carn de gos de la Xina i Uzbekistan està més bona que la d'ací.
A més potser era el restaurant...
No sé, potser haurem d'investigar una mica més ^^

Sips, records a tots els tècnics! ;)

Anonymous said...

Oooh!
Ho has fet...
Ai mare, i el mal de panxa final... ja et planyo!
Cuida't!