Monday, November 5, 2007

Tema bolet

Bé, per fi teniu unes fotos del meu nou pentinat.
De vegades la franja se me queda una miqueta rara i 'despoblà'.




Per cert, la meua profe ara sen riu de mi i cada cop que em veu em diu 'monyo bolet' :s Hui hasta ho ha preguntat a la classe. 'Com té el monyo Cristina?'
Respostes possibles:
- Monyo bolet maco
- Monyo bolet lleig
- Bomba

Aaaish!!!

Besets.

PD: TTX, merci per les fotos. M'han agradat molt. A més m'agrada saber que vas llegint el blog encara no m'ho digues normalment (mai).

PD2: Ikram, gràcies pel mail. Ja et respondré algun dia ^^

8 comments:

marticer said...

Mos anat molt bé per Fronchales que es el nom que fica a l´entrada del poble en un epitafi, pero de rovellons, entre tots solament quan anavem junts la mami i jo trová un, o siga un desaste lo demés molt bé ,al tonar vinguerem per el racó d´Ademuç, per a on vá el riu Turia en uns canyons entre montanyes i amb un pasisatge molt bonic amb els xopos que li agraden a la mami.
Sobre el teu pentinat tipus bolet , no está mal del tot,i te orientalita.
A lo millor te envíe després la darrera carta publicada al diari Llevant sobre el cesament de Quique.Ahir guanya el Valéncia a Mallorca O-2 i demá la xampion League.
Bessets

papayabubble said...

El més ràpid de l'oest... collins, m'has deixat impressionada!!

A mi m'han dit que va ser la mamà qui va trobar EL rovelló.

Al final hauràs de fer un recull amb tots els articles ^_^

Besets

Unknown said...

eh aixineta, vaig de cul, ancara no había tingut temps de mirar el blog ni d'escriuret res.
este vespre s'en anirem a per l'abuelita i despres al futbol.
t'han abonat l'agaur.
ara soc al treball i no puc dedicarte mes temps, el meu company diu que les dues fotos estan molt ben presses i que realment has conseguit pareixert a un boletus simpatic.
la bella:
cabells dorats com rais solars
llabis rotjos com carmin
ulls blaus com estels celestes
bessets ma''

Anonymous said...

Q borde la teua profe no??jeje

Anonymous said...

xDD
Sabíem que acabaries posant fotos...
Es veu que els coreans s'inspiren en l'estació de l'any a l'hora de tallar els cabells, no ho sabies?? Ja veuràs a la primavera...jujuj! ;)
I doncs, com saps que llegeixo el teu blog?? Sí que t'ho he dit alguna vegada ehh :p :p

papayabubble said...

vinga, mami, molts ànims ;)

i uoo, quevedo! si és la míriam que ha tornat per dixar-nos un comentari...! ^^
això que s'inspiren en l'estació de l'any no ho sabia xd
per cert, en certa manera t'has descubert :P

Anonymous said...

Mai m'havia amagat...

papayabubble said...

jojojo

no sé, no sé...