Thursday, November 1, 2007

The European Way...

Hui m'he identificat com a ment europea més que d'un país en concret.
M'agrada més la bandereta blava ^_^

Esta vesprà hem anat (Hyori onni, Ha-yan et moi) a fer unes cerveces per celebrar que a Ha-yan li han donat l'intercanvi a Estats Units l'any vinent.
El resultat és que hem tornat a casa a la 1. Sí, allà no és molt, però tenint en compte que demà tenim classe al matí i que no és cap de setmana, ací sí que és bastant.
Mos hem begut una peazo jarra de cerveza i després una altra més xicoteta.

Lo millor ha sigut quan hem eixit al carrer i Hyori onni ha assajat la rebuda que li donarà demà al seu nòvio, que torna de Japó un parell de dies. La cosa és que s'ha posat a còrrer cap a mi (jo fea de nòvio... juas) i ha acabat asustant a un xic que hi havia darrere meu, que ha posat una cara de por que no veges i s'ha apartat tant ràpid com ha pogut.

Bé, encara me'n ric. I demà també me'n riuré... jaja. Encara que me miren raro i me diguen que si estic loca. Sí, fills meus, pareix que ací no existix 'la risa tonta'... jojojojo

I encara que no vos haja fet gràcia el post, m'és igual. Hui l'he escrit per a mi :P

Besets!

PD: per cert, abans mentre parlàvem de moltes coses, hem parlat del país de cadascuna etc., i que si jo era rara (jo?? què diuen ara! ^^)... total que la compi m'ha acabat confesant algo així com que (jo) tenia atracció! looool traduït vol dir que encara que no siga molt agraciada, lo valgo... jojo. Com m'ha pujat la moral!

PD2: ara sí que deixe de desvariar i men vaig a dormir!!

2 comments:

marticer said...

Cris acabem de vinde del futbol i abans de vinde a casa e la Bodegueta s´hem press una misteleta fresqueta , a la mami diu que no la sentatat molt bé perque allí hem trobat a Laura amb un goseta y uns amics i després ha vingut Neusy que també havía vingut al futbol, que ha segut desastrós perque el Valéncia ha perdut 1-5 front el Madrid i ja sense Quique a la banqueta, demá s´en anem a Bronchales quatre dies a vore si agarrem rovellons, bé ja veig que te ho passes molt be amb les teues amigues i en els assagos eixos per a practicar la rebuda del novio de la teua amiga i amb el teu europeisme.
Bessets.

papayabubble said...

jejje, sí és cert.
que vaja bé per bronchales ;)

molts besets!!