Wednesday, November 21, 2007

Día perro~

Hui no teniem classe a la uni i he de reconèixer que ha sigut el dia més gos que he tingut en molt de temps. Encara que he aprofitat per depilar-me i la veritat és que això a soles ja té molt de mèrit perquè la situació era insostenible, juijui.

A Corea ja ens ha arribat el fred i del bo. Ahir ja em vaig posar l'abric roig d'hivern que l'any passat potser vaig dur vint dies només. El cert és que duia tres capes de roba i l'abric i tot i així estava més gelà que un poll mentre esperava el bus~ com ho farem el més que vé? :S me pareix que m'hauré de comprar alguna cosa encara més abrigada. I això que no estem a Seül, on ja ha caigut la primera neu de l'hivern (첫눈).
Angelet, ja ho saps, quan vingues te duus la roba més calenteta que trobes per l'armari i medicines pal costipat! Mos congelarem, heu sas, vitat? ^^

Parlant del tema més polèmic dels últims dies, no puc evitar donar la meua opinió sobre la cumbre iberoamericana. Com a Eurovisió, ací va la meua votació:

La república independent de ma casa ha decidit per unanimitat que...

0 punts van a Chàvez, perquè encara que el comentari del sofre i el dimoni em va fer gràcia i encara que anzar siga un fatxa, he de reconèixer que no m'agrada com diu les coses.

0 punts van al rei (no puc posar-ho en majúscula~), perquè ha demostrat que no ha sabut estar quan li tocava aguantar. ell sí que no ha estat votat democràticament. Quina vergonya d'home xddddd

10 punts van a ZP, sí, em va impressionar com va reaccionar. Quina diplomàcia i quina manera de dir les coses en una situació tan tensa. No com els altres dos idiotes. Reconec que haver de defensar a anzar és una putada, però la part de "Creo que hay una esencia en el diálogo y es que para respetar y ser respetado, debemos procurar no caer en la descalificación. Se puede discrepar radicalmente de las ideas [...] sin caer en la descalificación" sobretot en un fòrum internacional, li va eixir molt bé. En això molt bé, ZP ^^

Em fa gràcia que ara els detractors de Chàvez facen servir la frase com a eslogan xdd juas. Però m'he flipat de debò amb la gent que defensa el rei xddd aaaaaaaah com pot ser això??? :S a eixe home no li havien ensenyat tanta urbanitat..?

Francesc, has parlat amb la family de veneçuela? què hi diuen? xddd

Sorry per haver-vos posat el tema també al blog, però és que no ho he pogut evitar xdd

Que vaja bé! :P

5 comments:

Anonymous said...

Me parece que me llevare una manta termica xq con lo friolera q soy...

papayabubble said...

poca broma, que aquí duermen con mantas eléctricas~ jeje ^^

marticer said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

El unico imputable eres tu papa!!!

papayabubble said...

em sap greu però no pense tolerar cap mena de xenofòbia, per minúscula que siga, en el blog. dis-li censura si vols~ però no vull que el meu blog servisca de plataforma per ofendre ningú.

per qu no es quede penjat el comentari anònim(?, jeje) vos còpie el fragment a què feia referència.

"el que pasa es que com Neus tenía moltes coses en el Disc C i no en el F, per causa no imputable al meu amic,molts arxius no els té, encara que va a tracter de recuperar-li lo que puga."

per coses més personals ja va bé fer servir el mail~