Saturday, November 17, 2007

감기에 걸렸어~~

O sea que me he constipado-- la verdad es que no me extraña nada porque por aquí ya habían caído muchos de mis compis de clase o del piso y lo raro era que todavía no me hubiera constipado yo xdd
Ayer me acosté prontito y dormí unas 10 horitas y hoy unas 12 horitas y eso que el día acaba de empezar. Qué guay que haya caído sábado porque lo único que me apetece es quedarme en casa y no salir. Y tranquis que Hyori me ha dado unas pastillitas chinas, jojo, a ver lo que sale de ahí.
Bueno, ayer después de clase fuimos a comer a un restaurante indio. Muy bien decorado y con una carne buenísima. No hay fotos. Aunque como estábamos al lado de Haeundae, la playa más famosa de Corea, dimos una vuelta. Aquí os pongo un par de fotos. La verdad es que no tiene nada de espectacular y podría ser Cullera...



Y para que no digais que no pongo fotos mías, aquí tenéis un par. Son de la semana pasada porque ayer no estaba yo para muchas fotos.
El domingo fuimos a una boda. Sí, odio las bodas, pero en esa no había cura y duró solo 20 minutos. No hice fotos básicamente porque no me interesaba (nada) y las pocas que hizo Hyori pues no salieron especialmente bien. Cuando acabó la ceremonia nos fuimos un grupo de jóvenes a comer por ahí. Tengo que reconocer que me lo pasé muy bien y que la comida estaba riquísima.

En esta foto: Kyoko -la novia de Kentaro que vino de visita-, yop y Hyori onni.

Y aquí con dos de las chicas que se sentaron conmigo en el restaurante, Yu-jin y Hyeon-jeong.


Venga, a cuidarse todo el mundo!

6 comments:

marticer said...

Cris, espere que estigues millor,jo també me he constipat,malgrat aixó hui he anat ajugar al tennis. Per cer David Ferrer de Xábea va a jugar demá la final d´un torneig , me pareix en Xina.Te prens sucs de taronjes naturals?, jo menge dos taronjes després de dinar i sopar, me va prou bé. Ja se que no t´agrada anar de noces, pero a vegades es precis.Les plages ja veig que tenen edificis grans també que estropeen el paisatge,pero es a nivell mundial.
Diu Neus que no enté lo que fiques en quadrets , jo li dic que deu de ser coreá.Bessets i qu´et millores.

papayabubble said...

sí, ja estic millor. Encara que no em prenc suc de taronja~
i no en prengues massa que si no l'únic que t'agarrarà serà una diarrea... juas.

Tens raó, això de cagar les platges amb gegants passa a tot arreu, però no cal competir per vore qui la caga més com fan a Benidorm.

Quins quadrets? Potser és que no podeu vore bé les lletres. Sí, està en coreà ^^

Un beset

Unknown said...

hola aixineta, asi estan les dos hueles:la iaia + l'abuelita i yo estic fent una paelleta per a la 'famili'.t'em cridat pero no hi estabes, ho intentarem mes tardet.
en la foto, te pareixes una mica a 'emili', fantástica.
i yo que veig l'aigua del mar a corea a travers de les fotos sempre platejada, energética,
amb un encant magnetic i seductor.
oh la mami, sempre evocant lo sutil, lo enigmatic per tot arreu¡
t'estima forza ma"

Anonymous said...

Mama estas fatal!!!jajajaja

marticer said...

Si Cris té vaig cridar ahir i hui i no estaves,com era cap setmana jo dic si no es trova bé estará dormint en quant a que si la platja podría ser Cullera, a pesar dels edificis de Cullera me quede amb Cullera, al menys per lo que es veu en eixes fotografies.
Bessets

papayabubble said...

francesc, no esperava cap altra cosa de tu~ ^^

sí, la mamà està fatal--- jejeje
però no la canvie per res ^_^