Sunday, November 11, 2007

빼빼로 받았어!!! ^_^

Hui, 11 de l'11 és el Dia del Ppeppero en Corea!! ^_^
Sí, però tranquis que no són els peperos que corren per casa, estos sí que són booons: els ppepperos (빼빼로) són uns bastonets de xocolate. Segur que molts de vosaltres n'heu menjat...


Avui és 'costum' (de nova creació, de creació consumista s'entèn) regalar ppepperos al xicot o la xicota o també als amics. Pel que m'han dit al Japó també es fa una cosa semblant. Hi ha ppepperos de molts tipus, pero més típics són els que només estan coberts de xocolate que teniu a la foto de dalt. Ací teniu ppepperos decorats de diferents maneres:


Ja fa un parell de dies que les tendes tenen tot de packs de ppepperos ben arregladets per vendre'ls i la veritat és que n'hi havia de molt macos. Jo hui no n'he rebut cap... però divendres sí! ueee! ^^
Ara vos posaré unes fotos del meu ppeppero gegant:

Sí, a l'envoltori posava 'long love, sweet day' juas xd


La llàstima és que com me'l van donar per la nit i després vam eixir a beure, ppos el ppobre no va ppoder aguantar tant d'anar amunt i avall i es va trencar una mica. Ací teniu una foto del meu ppeppero nuet:


I ja que estem vos posaré algunes fotos de quan vam eixir divendres amb els del club. En esta isc amb Do-Hyeon, que em va regalar el ppeppero. Però no penseu el que no és ^^ jiji. Que jo diria que si estiguera en un altre país potser seria gay... xdd


Ací teniu a Dong-Hyeon i és súper mono~ 너무 귀엽다!!! L'altre dia va tindre una paciència infinita amb mi intentant fer de traductor perquè entenguera a uns altres amb què anàvem xdd


Ací Kentaro amb la novieta japo que ha vingut de visita uns dies:


En esta torna a eixir Do-Hyeon. A que li queda súper bé la diadema?! ^^ si ja dic jo...


Estàvem jugant a trencar el bastonet que ix d'enrotllar la cua del tap de la botella. Cadascú li pega un colpet i si aconseguixes trencar-lo les dos persones que tens als costats han de beure. En este cas tocava un 'love shot'... jeje

7 comments:

marticer said...

Cris ja veig que te ho passes molt bé amb els ppperos("aixó es menja tot") i els joc de begudai pts escriure un llibre sobre les diferents costums del país.
Bessets

Anonymous said...

Estaben bons??

Unknown said...

bona nit perleta, aixina cuant t'alses al matí vuic qu'este mensatge siga per a tú el primer somriure del día.
espere que ya estigues milloreta del costipat, yo també estic prou millor, el xarop ma probat molt.
no m'enrecorde si te he dit que me he comprat un movil nou, intentaré enviarte un mensatget cuan tinga una estoneta pq ancara tinc qu'arreglar el desaguisao que se m'ha montat al cambiar els numeros d'un al altre.
cuidat molt.bessets de ma''

marticer said...

Bona nit Cris, no sabía que estaves constipada,jo ara una miqueta també, hui es el primer dia de fret, amb la moto es notava,encara que tota la setmana ha segut solejada,me pareix que aquest mati estaven a 6 graus damunt de zero,bó ara anem a sopar uns rovellons que ha comprat al mercat, no se si en Korea també ni han rovellons.Adeu i bessets i cuidat molt.

papayabubble said...

Sí, casi tot el que tinga xocolate està bo ^_^

Per cert, les dos primeres fotos no són meues, les vaig agarrar d'internet. Que la càmera no dóna pa tant :P

És possible que ací no hi haja rovellons, no ho sé, però sí que hi ha altres tipos de bolets.

Besos

papayabubble said...

Sí, casi tot el que tinga xocolate està bo ^_^

Per cert, les dos primeres fotos no són meues, les vaig agarrar d'internet. Que la càmera no dóna pa tant :P

És possible que ací no hi haja rovellons, no ho sé, però sí que hi ha altres tipos de bolets.

Besos

Anonymous said...

Això dels ppepperos em recorda al pocky del Japó (i amb una certa diferència, al mikado d'aquí).
Però els de Corea veig són més sofisticats!! Això de posar missatgets als bastonets aquests ja és massa!
O_O