Sunday, April 27, 2008

Yangsan

Ahir vam anar d'excursió a Yangsan, primer al temple i després al parc d'atraccions que hi ha a la mateixa ciutat. Tot cortesia del Centre de relacions internacionals de la uni. lol.

I com pareix que vos agraden més els pots amb fotos que els totxos, ací vos en deixe unes quantes ^^







A tots els temples hi ha fonts on pots beure aigua ben fresqueta.





Amb l'ex-compi d'habita.

Amb un grupet de xinos de la nostra uni.


Em va meravellar este arbre. Quin color tan intens i preciós!


Per cer, als temples budistes et donen el dinar gratis... (Angels, i jo sense saber-ho...). Però s'ha de dir que l'arròs que ens van donar ahir no era especialment deliciós :S

I això era el parc d'atraccions, que era més aviat per xiquets. Ens ho vam passar bé, però vaig acabar amb la cara ben rojeta *^_^*

I hui ha passat la torja olímpica per Seül, amb incidents però sense deixar d'arribar on tocava.
Ací a la resi, a banda de rentar roba no he fer res xddddd

11 comments:

Anonymous said...

Q daban comida gratis????y nosotras sin saberlo!!llendo de templo en templo hambrientas como ibamos!! Q fort!!!

x cierto cada vez pareces mas una coerana!!jiji

papayabubble said...

Sí, pero te digo ahora que tú el arroz que nos dieron ayer no te lo comías ni aunque te pagaran...

Aunque también es verdad que normalmente lo que te dan está bueno y lo de ayer no le gustó a nadie xdd

Qué rápida eres, xdiossss

Anonymous said...

Bueno peor q la sopa esa q t comiste y q yo me deje seguro q no estaba!!!jaja

A q soy realmente rapida???jaja, tanto como tu en contestar los mailsss!!!!!!!

Anonymous said...

Ei Cris (again!)
Molt boniques les fotos!
Dius que als temples budistes de Corea donen arròs gratis? Mmm em pregunto si al Japó també ho deuen fer... Si ho arribem a saber, hauríem pogut dinar gratis uns quants dies jiji
Besets!

papayabubble said...

Al Japó no sé si també et donen de menjar gratis, ja ho averiguarem ;)

Per cert, Angelet, la sopa aquella estava bastant bona. Ja et dic jo que l'arròs eixe no te'l menjaves ni...

Unknown said...

cris, que boniquetes son les fotos, este mat� les he ensenyat a uns cuans companys.
i a tots em toca explicar les que tinc penjades al davant del paraban, una tu mocante, a neusy en pose i a angels amb la 'Copa'.
el xinesos no possen la 'V' en la foto, sols son els coreans?
resulta extrany vore ca�oletes de colors al costat de la font per a veure, si fos a europa, ni pensament��� els europeus fem malv� la natura en tant de
''usar i tirar''
nanit.el ultim somriure del d�a es per aixineta� t'estima ma"

marticer said...

Cris, totes les fotos estan molt boniques i tú has eixit molt bé.Hui també he sentit lo de algunes manifestcions a Seúl per les olimpiades Xines.

Bessets

Anonymous said...

Aixindeta,

actualitza't wapetona... ai... avui he começat les pràctiques i estic a la feina, m'he soprès a mi mateixa, però estic bastant bé... malgrat que avui hagi sortir de casa a les 8 i no torni fins les 10! En fi... i demà passat a Vic per l'entrevista i la signatura. Sembla que s'estan tancant dos cicles ja iniciats fa temps!!

ptns

Anonymous said...

Aixindeta,

actualitza't wapetona... ai... avui he começat les pràctiques i estic a la feina, m'he soprès a mi mateixa, però estic bastant bé... malgrat que avui hagi sortir de casa a les 8 i no torni fins les 10! En fi... i demà passat a Vic per l'entrevista i la signatura. Sembla que s'estan tancant dos cicles ja iniciats fa temps!!

ptns

Anonymous said...

10 dias con el mismo post son muxos dias!!!

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!