Tuesday, April 22, 2008

Boicot

M'agradaria saber què pensa en Lluís d'això boicotejar els jocs. No per res, sinó perquè sé que si visquerem junts ja n'hauríem parlat del tema. A més, que fa molt que no en sé res de tu... :(

Diumenge passarà la torxa olímpica per Seül i els xinos de la resi ja s'han organitzar per anar-hi. Em sembla que hi anirà més del 70% de xinos de la nostra uni. M'ha sorprès molt vore que siguen tan patriòtics. L'altre dia es van posar com bojos perquè hi ha via gent d'una esglèsia d'ací a prop que feia campanya per boicotejar els jocs. Juas. Em sembla que no em podria importar menys.





- Sí, pos bé que escrius un post.
- Era per dir alguna cosa. Que ja trobe a faltar els comentaris...

8 comments:

Anonymous said...

Ei guapa,
ja es trobava a faltar un post nou!! I això que m'agradava mirar el blog i veure el meu nom!! Per cert, encara m'has de dir que hi posa!! Jo si tingués més consciència social, boicotejaria els jocs de pekin, tot i que em semblen una gran bestiesa. Sempre he sentit a dir que es feien com a címbol de la pau, i ja em diràs quina pau hi ha al món. L'utilitat avui en dia, és que les ciutats que els acullen, renovin les infraesctrucures!

en fi, molts ptnets de nou!

Anonymous said...

Ui: símbol i no címbol!!

Anonymous said...

Como kieres ver comentarios nuevos si no hay post nuevos????


Los juegos es lo maximo para un deportista, hay muxa gente q trabaja dia a dia para intentar en los juegos hacer algo, eso es muxo esfuerzo y dinero, pero sobretodo sacrificio, ya q ser deportista de elite no es nada sencillo y lo q mas recompensa es ganar una medalla en unos juegos.

Los juegos es gracias a esa gente y son por y para esa gente. Y no se puede jugar con el esfurzo d esa gente. Ya q unos juegos olimpicos debe ser unica y exclusivamente un acto deportivo. Todo lo demas es politica!!y la politica y el deporte no es una buena mezcla.

Si hay q hacer un boicot q se la carguen los politicos xinos no los deportistas d todo el mundo q entrenan horas y horas, dias tras dias por unos minutos de gloria.

Asi q NO al BOICOT, el deporte no tiene la culpa!!

papayabubble said...

Així m'agrada, ben participatives les meues xiques!!! ^^

Sí, ja tocava actualitzar però hi ha motius que m'excusen de no haver-ho fet.

A més que conste que durant el dia pense sempre en coses per escriure al blog però que després sem passen i quan estic davant de l'ordinador ja no les recorde...
>.<

Unknown said...

bona nit aixineta
es clar qu'els examens t'escusen absolutament de tot, pero com se nota que la gent jove i de no tant jove té gana de lluita i reclam i de partiçipar activament en totes aquelles controversies que sempre s'adonen en la comparanza d'un pais a un altre a travérs del teu blog.
es clar també que sempre uns s'en aprofiten dels altres en este entramat soçial,politic,esportiu i humá que du un pais al damunt.
lo que passa al tibet ya es tema molt vellet; desde cuan yo llegía tots els llibres de T.Lobsang Rampa (lama tibetá, quina obra més coneguda a nivell mundial es 'el tercer ojo')per qué ara tota esta polémica?, si ya els xinesos van fer tant de mal al tibet,i a pesar d'aixó van ser elegits com a sede per al jocs?
la política es una mentida.
les persones som els humans cuan se senten a prop desde el cor pero
que lamentablement no sempre hi passa¡
nanit, bessets de ma"

Anonymous said...

Muy sensato tu comentario mama. Las injusticias existen desde siempre pero solo nos reivindicamos cuando la prensa las pone de moda.

Anonymous said...

estoy kn ann en todo!!


muaa!family!!
nusiluv

Anonymous said...

Asi me gusta!! La tengo muy bien enseñadita!!jajajajaja

Se nota quien es su hermana referencia eh??jijiji