Friday, April 4, 2008

És primavera! ^^

Sí, la primavera ja arriba a les botigues i al carrer! Hui de fet ha sigut el primer dia que ha fet calor perquè fins ara encara que fera bon dia també fea una rasqueta considerable.

I amb el canvi d'estació arriben a Corea les flors dels cirerers. És molt molt bonic i diuen que quan cauen tens la sensació que està nevant... ^^
Encara que també tinc un amic que no té xicona i diu que vore els cirerers en flor el fa sentir-se més sol. Pobret, hi ha gent per tot.








I esta foto la pose perquè m'ha fet gràcia vore a una dona que devia tindre uns 60 anys com a mínim anar en moto. Que voleu que vos diga, no és una cosa que és vega cada dia, oi?
Sí, això del casc ho fan els grans i els menuts perquè ací tothom és molt presumit i si te poses el casc ja has cagat el pentinat. El mateix passa amb la gent que duu gorres (i n'hi ha moltíssima!), que se la posen al matí i fins que no tornen a la nit no se la lleven, juas, que poc pràctics que són per algunes coses.


Per cert, ja m'ha arribat la carta de la iaia, amb alguna cosa escrita en xino i tot. M'ha fet riure molt i m'encanta que l'humor es puga transmetre per escrit... és força difícil.

També vull dir que hui m'ha arribat un paquet sorpresa, que no m'esperava per res de res. Que em pensava que seria de ma mare, però no... MERCI! De fet l'únic que m'esperava era una postaleta... però fa una setmana, a estes alçades ja no m'imaginava que m'arribara res!
Ah!, a la gent de la resi els hi ha agradat molt ;)

Aclaració: que jo no me minge el monyo!! Que simplement ho vaig ficar perquè a la foto havia ixit aixina! :P

Edició d'última hora: estava llegint una notícia sobre les protestes que hi ha hagut a Chile perquè han prohibit la venda de la píndolaxd del dia després i m'han fet molta gràcia els eslògans dels manifestants, que eren majoritàriament dones: "alerta ciudadana, ahora los jueces se meten en tu cama" o "no queremos, no nos da la gana, hacemos aborto toda la semana". I això és tot per hui.

Esperem comentaris~ ^^

5 comments:

marticer said...

Cris ,molt bé les fotos encara que algunes molt fosques.Açi també hem tingut bon día ,pero a Moraira bufaba el vent de "llebeig" amb molta força i fresc. Hui també ha perdut el VCF a Múrica 1-O, vaig a preparar el próxim articul.
Bessets

Unknown said...

bona nit aixineta, qué bonics es veuen els carrers en els cirerers, tenen la flor molt pareguda al almentler, ancara que éste es mes menudet, pero tinc un dubte,
cirerer de 'cereza' o de 'ciruelo'?
tots els carrers estan tan ben cuidaets? donen goig¡
el paquet que tenía qu'enviarte, ancara no l'he preparat, i esta semana la tinc algo apretada i no sé si tindré temps pero ho intentaré, sino diran que de tal palo, tal astilla....
molts bessets de ma"

Anonymous said...

Como mola la señora en moto!!jejeje

Y q s ese pakete sorpresa q has recibido??

papayabubble said...

1) 'a prepar el pròxim article'... jaja, si ja pareixes professional i tot, xe!

2) el carrer de la foto és a la uni, per això és tan boniquet ^^
també és veritat que encara que a Corea no tots els carrers siguen bonicos sí que estan cuidats i no et trobes ni un paper a terra.
que t'ho diga Angels ;)
per cert, no cal que m'envies res! ja ho vam parlar l'altre dia :P

3) el paquete sorpresa me ha llegado desde Montpellier ^^
oui, oui...

Anonymous said...

No encuentras ni papel ni papelera!!!se nota q alli no se suenan, y yo todo l dia con el moquillo q llevaba los bolsillos llenos d pañuelos xq no encontraba papelera para tirarlos!!!