Tuesday, April 8, 2008

Ikram

힘네!!! 할 수 있어!
지금 너는 힘들어... 난 너옆에 없어서 미안해 ㅠㅠ
화이팅!!

베세트스

7 comments:

Anonymous said...

Guauu t has superado!!2 actus n menos d 5 minutos!!!ahora solo falta currarse las actus o al menos q las entendamos todos!!!

Anonymous said...

Hola guapa!! He llegit el teu mail!! M'ha animat molt, i era llarguíssim. Algun dia em traduiràs el que m'acabes d'escriure?¿!"/%?"¿%? Em podies haver dit el nom del porc en coreà i no m'empano. ARa, estèticament és molt xulo, que és l'únic que puc valorar.
Un delsp roblemes se soluciona. La Lati i el Pere han anat a portar la paperassa de la nacionalitat i els han donat cita pel 7 de maig!!
Ptnts i ja et contestaré el mail!!

Anonymous said...

Cris, Montepellier es el lloc de naiximent del Rei En Jaume o Jacme I.Si vols no llisc el blog per no vore eixos detalls que dius.
Bessets

Anonymous said...

M'encanta tenir una entrada amb el meu no... però posa'n una de nova que ja han passat dies!!
ptntes :-)

Anonymous said...

Ya toca actu no???

marticer said...

Cris, sén anem a Madrid a la final,ja vorem si li guanyem al Getafe.
Bessets

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.