Saturday, March 1, 2008

2552A


M'agrada molt la meua habitació nova. Com comença un nou semestre han reorganitzat les habitacions i a mi m'ha tocat la número 2552A. Estos dies no he escrit perquè he estat ocupada amb el trasllat, que vaig haver de fer dos voltes perquè al principi no m'agradava on m'havia tocat, juas, i després que intercediren per mi, m'ha tocat la 2552. Quin número més guai... I'm lovin it ^^


Dimecres vam anar a dinar a un restaurant on serveixen des d'arròs amb curri a plats japonesos.
Ací Wei Ran, que feia anys ixe dia.


El meu plat.



Hye Ji i la ara ex-compi d'habitació perquè ens han canviat (però igualment li ha tocat a l'habitació del costat...)


Regal d'un profe que no m'ha fet mai classe però que em va demanar consell per comprar-se llibres de castellà. Com a mostra de la seua gratitud m'ha regalat una caixeta amb sabons fets a mà, quin detall.



Juis, ací teniu a Hye Ji mirant de reanimar an Tetutxi, pobret.


I demà més! ^^
Besets

APUNT D'ÚLTIMA HORA: Hui he vist a l'Ikram!!! Quina il·lusió i que guapa està amb el nou pentinat, jaja. Les compis de pis han dit que pareixia una nineta (el pijama també ha fet molt...). Molts besets per tu i el Pere :*
I baixa't l'skype!!

6 comments:

Anonymous said...

Oye esa habitacion no es igual a la q tenias cuando yo fui???

Molts bessets x tu!!!

PD: Aqui ya han comenzado las mascles!!y d aki a nada fallas!!!(q se q no s lo q mas t gusta pero yo ya tengo ganas!!)

papayabubble said...

Bueno... con lo que me gusta acostarde tarme a mí... va y mi nueva compi de habitación a las 10.30 ya se ha acostado >.<
joo... con lo contenta que estaba hoy yo. como sea siempre así me va a dar algo xdd
besets

marticer said...

Cris ja veig que has camviat novament d´habitació. Atr cosa no ho se pero lo que es camvi de seu si que has tingut.El número també m´agrada,el dia del meu cumpleans i al revés.Pareix que tenies un bon plat, eres verdures?. Demá te enviaré l´ultim article publicat hui al diaria "Llevant". Per cert ,el el partit d´anada de Copa front al Barça, quedarem 1-1,perque marcá el Barça en els ultims quatre segons del temps de descomptei amb jugada polémica ,ja que Etoo s´en va emportar el baló amb la má. Anaren dos tres i autobusos amb uns 1600 seguidors,ja que eren semi-finals i per una cosa de los més estranya, no tinguerem protecció policial ni a la entrada ni a l´eixida del camp, lo que aprofitaren seguidors ultres del Barça, que estaven ocults darrere d´arbrés per a llançar pedres i objectes als seguidors valencianiestes. Boxornós.
Adeu, Bessets i Bona Nit

Unknown said...

Aixineta, ya s'ha recuperat tetutxi? la habitaçió es boniqueta, els trasllats son fastigosos¡ el cubertor fent conjunt amb el coxí es guapet, te ho has comprat o ho possa la resi?
el plat de mintjar pinta suculent, te ho acabares tot?
grossen plattada ¡¡
hi ha ganeta, eh?
ara ya no prodré cridarte cuan hi arrive a casa pq ya será molt tart, ho intentaré i si se gita la teua companyera, pues tanques el skype per a no emprenyar¡
molts bessets de ma"

Anonymous said...

Ei carinyet
Ja m'he baixat l'skypie, ara haig d'estudair com va i comprar els auriculars pq puguem aprlar, a vore si el cap de setmana aquest ja ho tinc tot apunt i podem sentir-nos la veu. Això, a diferència dels pentinats i de l'aspecte, no canvia gaire!!!
Molts ptns i t'escriure aviat!!
Mua

Ningú no s'ha fixat que el número d'habitació és capicua?!
Encara tinc pendent enviar-te els fotos del pis nou!!
Que tinguis una bona setmana!!

Anonymous said...

Ei carinyet
Ja m'he baixat l'skypie, ara haig d'estudair com va i comprar els auriculars pq puguem aprlar, a vore si el cap de setmana aquest ja ho tinc tot apunt i podem sentir-nos la veu. Això, a diferència dels pentinats i de l'aspecte, no canvia gaire!!!
Molts ptns i t'escriure aviat!!
Mua

Ningú no s'ha fixat que el número d'habitació és capicua?!
Encara tinc pendent enviar-te els fotos del pis nou!!
Que tinguis una bona setmana!!