Monday, March 3, 2008

Japó: dia 3

Quan acabeu de llegir el post de hui ja sabreu perquè he tardat tant a escriure-lo, perquè em feia tanta mandra...

Passe a comentar-vos la tercera jornada del meu viatge al Japó. Miraré d'estalviar-me observacions tot el que puga i deixar-vos temps per les fotos.

El tercer ens vam alçar tardet pel cansament del dia anterior, perquè ja vos dic ara que tindre 15 convidats no és tasca fàcil. Amb la calma vam pujar al cotxe i ens vam posar de camí als banys japonesos. Sí, com els que eixen en les pel·lícules.

La sucessió de fotos que ve ara són del camí d'anada. No hi ha res com fer una paradeta per admirar el paisatge alhora que et menges unes creïlles... que estaven la mar de bones.




La tercera paradeta va ser per fotografiar la muntanya Unzen. El cas és que és un volcà que encara és actiu i el 1990 va haver-hi una erupció que va fer crèixer la muntanya com podeu vore en la foto:


Sugoi~~ ^^


Fotos des del cotxe: neu i ratlles per marcar les curves. Que curiós això de les marques a la carretera. La veritat és que no fa mal a ningú i a més d'un personatge ja li aniria bé tindre-les com a guia.



I ací ja teniu les termes, manantials o com es diga. La veritat és que impressiona vore tant de fum i a més l'olor no era sempre la més agradosa ^^





Em va impressionar vore que sortia fum de sota les fustes. A més, com surt tant calent, la fusta es torna negra, bàsicament perquè es crema (em sembla).


Encara que al Japó no es celebra l'any nou xinés, a Nagasaki sí que se'n fa un festival per la gran influència xina (i estrangera en general també) que ha rebut la ciutat en els últims cent anys(?).Així que els dies que hi vaig anar el centre estava ple de llumenetes per rebre com cal l'any de la rata! La veritat és que sóna fatal això de la rata, però bé, jo també sóc de l'any de la rateta. I vosaltres? ^^



Els ninos tenen forma de rata, fixeu-vos'hi.

Bé, això és tot per avui. No vos queixareu, que el post ha vingut carregadet de fotos.
Besets coreans :*

PD: Per què sempre isc amb el cap tort? :S

9 comments:

Anonymous said...

Que xulo tot plegat!! Quina gràcia, les termes una passada i la celebració de l'any de la rata també. Jo sóc de l'any del porc, sniff... precisament jo que no en menjo...

Molts ptns wapa

marticer said...

Cris, Hola rateta,ja he vist que has tret unes fotos molt boniques i que ho has passat molt bé al Japó, amb els banys i les aigües termals i sofroses.
Bessets i Adeu . Bona nit , anem a vore el segón debat de ZP&MR

papayabubble said...

eres de l'any del porc?? jajaja, això sí que té gràcia :D

Anonymous said...

Uff demasiadas fotos pa comentar, ya no me acuerdo de todo lo q keria decir,jeje.

Los baños japoneses no seran como los coreanos no??xq sino yo ya tuve bastante!!!

Lo de la carretera parece la parrilla de salida de un gran premio de F1!!

Yo no se dq año soy, como se averigua eso???

Besets germaneta!!

Unknown said...

hola ratolineta¡ yo soc del any del DRAC, yo ho sé pq una vegada el papi em va regalar un llibre del meu horoscopo xinés.
es molt bonic tot lo que has possat al blog i tu ixes molt favorida, lo que no sé per qué unes vegades les fotos se poden ampliar i altres no.
molts bessets de ma"

Anonymous said...

Feliç any de la rata!!
I felicitats per la part que et toca ;)
Per cert, els xiquets de l'oficina ja han nascut (ja fa uns quants dies), però em sembla que encara estàvem a l'any del porc...
Besets!

Anonymous said...

Cris, tita enrolla't i posa alguna entrada més que jo vinga entrar al teu bloc i sempre em surt el mateix!! És broma, segur que estàs ocupada

ptns

papayabubble said...
This comment has been removed by the author.
papayabubble said...

Uoo, ja han nascut! Quina il·lusió! ^^
Bé, em sembla que en principi nàixer en l'any del porc duu més sort. De fet, vaig llegir una notícia fa temps que deia que a Vietnam hi havia moltes mares que avançavem el part voluntàriament perquè volien que el seu fill nasquera en l'any del porc i no de la rata.

Quines coses...

Per cert, gràcies a l'últim anònim per fotre canya... així, així m'agrada, que estigau pendents del blog :P