Friday, March 28, 2008

Cerámica 3월 8일 2008년














6 comments:

marticer said...

Cris, li va a fer la competéncia als ceramistes de Manises?
Bessets

Anonymous said...

Hola guapa!!
EL dia del teu aniversari es mereix una entrada nova, no?! PEr cert, és molt maco tot això de la ceràmica. Sempre n'he volgut fer!! Fins i tot vaig buscar un taller aquest estiu, però al final ho vaig deixar correr!! En fi...
Que molts anys i ptns!
Ikram

papayabubble said...

Sí, és molt guai, sobretot si ho fas al torn! Jo després d'anar aquell dia també vaig estar mirant tallers però ara mateix no tinc ni temps ni diners per fer-ho.
Ja ho farem quan puga ser!
Besets

Anonymous said...

ben estimada cris, la foto en la que ixes treballant el torn est molt maca, digna per a fer un moldejat tota ella i presentarla a concurs a falles , segur que s'han duría la votaçió popular per a indultarla de la cremá del foc.
enhorabonna' bessets de ma"
.
ho sento cris, no sé que he fet qu'el comentari de la cerámica se m'en ha passat al tema del cola.cao, i es que la força de l'energía es imprevisible¡
res pasa per que sí
tot té un perqué, per a tot hi ha una resposta, que de normal desconeguem...
es important observar, observar,
observar, i tu d'aixó ya eres una mestra¡
t'estima forza, ma"
bueno¡ ara tampoc puc identificar el meu comentari, pero qu'está passant? estan jugetons els elfs?
o yo estic com faba?
ho dixe com anonimus, jeje¡¡

Anonymous said...

Jo tinc la resposta a les teues incognites... estas faba!!!jejeje. En vez de haberle dado a este post le habras pinxado al del colacao xq esta cerquita!!!

papayabubble said...

mami... com se nota que eres ma mare (m'encanta!). que pagada estàs de la teua filla, jaja.

i gels, una mica de respecte per ta mare, eh! :P