Sunday, February 17, 2008

Japó: dia 1

El dia 6 de febrer em vaig pujar a un 'barco' i en 2 hores i 55 minuts em vaig plantar al Japó. A Fukuoka si som exactes.
La meua estada va durar 6 dies però no vos feu il·lusions, que no vaig viatjar gaire. Anava a casa de Hyori onni, l'amiga xina que estudia al Japó i que ja ha sortir al blog un parell de voltes.

Pa sorpresa meua, al barco em vaig trobar a dos xiques de la uni, Miyuki i Yumi, que són japos i tornaven a casa. Quina casualitat perquè no sabia que hi anaven i va i mos toca seure juntes ^^


Una foto random... pareixia que no haguera vist mai el mar, que fava. Comentar que vaig vore dofins durant una estona. Al Japó també es menja la carn de dofí o fins i tot s'arriba a vendre com a carn de balena quan no n'hi ha prou... o això diuen els documentals.

Ací amb Hyori onni i una amiga seua que va vindre a recollir-me a Fukuoka i també es va quedar a casa de la onni uns dies.


Vinga, no sigau impacients que tot arribarà.
Besets

EDITE: L'última foto és de la muntanya més alta que hi ha a Nagasaki. Va ser arribar en bus des de Fukuoka i Hyori onni (eixia de treballar) i el seu xiquet mos van dur a menjar fideus i després a vore les vistes nocturnes des de dalt de la muntanya.

Per cert, m'he adonat que escric fatal, mesclant trets d'un i altre dialecte i algun barbarisme també. Que trist >.<

9 comments:

Unknown said...

eh aixineta, se te veu molt contenta i desvanida,
no ets pa menys ¡¡
la mar del est sembla different,
té un altre magnetisme,un altre encant, tal vegada oriental ¡¡
bessets de ma"

Anonymous said...

Ya era hora!!!

Quilesk said...

:D:D:D

marticer said...

Cris vares fer la travesía en vaixell dels rápis, tipus caamarán o conveccional.
Per el matí o per la vesprada, perque pareix que la foto siga en la posta del uxó
Bessets

Anonymous said...

Hola guapa
He rebut la teva postal!!És molt maca!! Has vist el meu mail llarg? Aquesta vegada el meu és més llarg que el teu... ji ji

molts ptns

papayabubble said...

Sí, ja l'he llegit!!! Així m'agrada, mails amb contingut... ajajja. Però em sembla que no et podré igualar! jiji
besets guapi

Anonymous said...

Cuantos dias estuvistes x alli????

Unknown said...

gels,6 díes,ho diu cris en la 3a.
línea del blog, lo que passa es que desde que tu el vas llegir i fer el teu comentari el día 17 fins al seguent comentari el día 21han passat equis dies sense cap altra entrada nova al blog que ta despistat una mica, sorry¡¡¡
bessets ma"

Anonymous said...

Ei Cris!!!
Al final has anat al Japó!! Visca!!
Jo no hi vaig anar a Fukuoka... Si mai torno al Japó, m'agradaria anar-hi!
Molts records!
Míriam