Monday, May 12, 2008

Un bon dia entre tants dies normals

Sí, tampoc és que haja passat res especial, però si al fet de dormir fins les 12 del migdia i dinar arròs al curry (mmmmh... no és el que conegueu vosaltres però mmmmmh igual) afegim la sorpresa de vore que... les quatre amigues amb qui principalment compartisc les meues intimitats m'han enviat un mail, ni que fora una línia, el mateix dia... això és GENIAL!! no m'havia passat mai ^^

... (ni em tornarà a passar, evidentment)...
i m'alegre especialment perquè n'hi ha un parell que només m'escriu una volta cada mes o cada dos. De manera que el fet que coincidiren m'ha deixat meravellada. (Per situar-vos bé potser caldria afegir que últimament me passe els dies mirant el correu i el que més m'arriben són mails en cadena de l'estimat pater nostrum, a qui aprofite per saludar ara -hello^^)

Però la cosa no acaba ací, perquè hui també he rebut una cridada que feia moolt que esperava. Les coses de la vida és que no l'he sentida perquè el mòbil estava en silenci. Sí, el segon cop que han tocat tampoc... però bé, això és el que menys importa ^^
I a més a més, hui he cobrat! Sí, encara no tocava, però a vore qui diu que no a cobrar abans d'hora :)
I per últim, sorpresa del dia amb una tocaeta de ma mare 'd'estrangis' des de l'oficina. lol.

Mare, és vitat que els coreans són molt treballadors. Jo pense que se passen una miqueta i no cal exagerar tant. A més em sembla que segons vagen millorant les condicions laborals i l'economia s'estabilitze (si és que això és possible), llavors començaran a reduir la jornada laboral, que ara de vegades acaba a les 9 per alguns, a les 11 per altres..; a no treballar dissabte, que hi ha pocs que no hagen de pringar; a no fer que els xiquets se tiren fins les 12 de la nit al col·legi (sort de no haver crescut ací... és l'únic que se m'acut dir).
En fi, que no aniria malament un coreanet per compensar lo gossa que t'ha eixit la filla... juas.

Vinga, molts besets a totes.

Edició: se m'oblidava posar el començament d'un dels mails en qüestió, que m'ha fet molta gràcia. And I quote:
'Cris cris cris...q tal? como va por el pais de .... de... uhm... kim ki duk? jujuju'

4 comments:

marticer said...

Cris, no es que siguen més treballadors , es que jo pense que per necesitats o perque tenen menys drets reconeguts ,tenen que treballar menys.Tu támbé eres treballadora en lo teu.De totes meneres açí n´hia molta gent del camp que son molt treballador i que a lo millor tenen un ofici i després treballen en el camp fins als diunenges .
Bé res més adeu i molts gwons.

marticer said...

I recorda hui es dirmarts i 13 ,un dels números favorits meus.
Bessets

Anonymous said...

he cnt mas abaja!osk.nusyluv*

marticer said...

Cris, aquesta vesprada he conectat la tv Koreana Airgang i ni havien varios estudiants extrangers, de diferents països,Bulgaria,Canadá,Irán, Filipines,Australia etc , que parlaven sobre les seus escoles als diferents països, jo dic avore si veig a Cris per ahí.
Adeu i bessets