Sunday, May 11, 2008

I tu què tens al cap?

Ja fa una setmana que vaig anar a tallar-me els cabells. Volia provar alguna cosa diferent i vaig animar a fer-me la permanent. Estava tota nerviosa perquè no sabia com em podien quedar els cabells d'arrissats. Però ací vos deixe el resultat. Ja veieu que preocupar-se per les coses no val la pena.
Qui trobe un puto rull té premit! ^^


I este és el jardí nou que han fet a la uni durant les vacances. Amb font i tot, amb riuet i tot. I és un dels motius pels quals ha pujat tant la matrícula enguany (no, mare, no és la que pague jo...).
El que sí admire és que l'hagen fet només en tres mesos. Són uns cracks, els coreans.^^



Pd: sí, sempre duc la mateixa roba, què passa? És que el rosa em queda molt bé... ㅎㅎ

13 comments:

huelladeperro said...

xica, que valenta! trobe el teu blog molt interessant, i les costums coreanes francament curioses; molt exòtic tot...

Que tingues un bon final de curs. Des de València, et desitje lo millor.

Anonymous said...

Guauuu pedazo permanente!!!ya le gustaria a la iaia q le rizaran el pelo asi!!!jajjajajjajaja

Cuando he leido q t habias exo la permanente he de confesar q me he asustado y muxo, t he imaginado con miles de rizitos pero cuando he bajado un poco mas...me he partido el c... d tus rizos!!jajajja

D veras crees q t entendieron en la pelu?????

Bueno yo supongo q como ali no se haran muxas permanentes sus productos a lo mejor no son lo mas eficaces xq ese apartado no les interesa.

El rosa t keda divino!!!jijiji

Anonymous said...

Oye sabes q ahora q el ManUd se lo juega todo, premier y champions, hay un coreano q s titular!!!

papayabubble said...

Sí, n'havia sentit a parlar, un tal Pak, vitat? Encara que no estic molt enterada.

I ja pareixes com les meues profes, que dubten que m'expressara bé. I TANT!! fins i tot li vaig ensenyar una foto i li vaig dir 'aixina'!

Anonymous said...

Ja no me'n recordava de la teva permanent. La veritat és que no calia anar a la pelu perquè et deixessin així. Si no et pentinaves en una setmana ja haguéssis aconseguit el mateix efecte!! Que dolenta que sóc, és broma, estàs molt guapa. Llàstima que els rínxols només els tinguis a les puntes. Quan tornis ho podries provar, segur que et queda ben ondulat tot!!
Molts ptns!!
Ikram

Unknown said...

aixineta, aixineta,
bel.la, bel.líssima¡
el rosa es el color del amor,
i el del amor incondiçional,
i conjunta amb la teua pell rosada,
i el blau celest del teus ulls,
els colors pastels son molt dolços¡
cada vegada m'agraden més els coreans i com demostren la seua disciplina al treball.
t'estima la teua mamuchi preferida

papayabubble said...

mare, que se't veu el plumero... que comença a notar-se que sóc la teua filla preferida... jajajaja

Anonymous said...

jajajjajja. Eso ya t explike q no. Mira como me vaya unos dias yo fuera ya veras como t desbanco d esa posicion de privilegio y ya como me vaya un año ya ni t digo!!!jajajajajaja. Xq nadie le hace reir tanto como yo!!!

Oye y yo creo q el color del amor s el rojo pasion!!!

Y Tu tb irte a hacert la permanente un sitio donde la poblacion con el pelo liso s superior al 99%...

marticer said...

Cris estás molt bé amb eixe nou "look", del moño
Bessets

Anonymous said...

permanente? este verano es l verano de los cambios! n breves m CORTO l pelo muy CORTO

a mi tu pelo m gustaba komo antes de ir a la pelu ^^'.no digo d k este no me guste xo espero k no t kobrasen x algo k no t hicieron.

ayer, martes y 13 tuve un miniaccidente n motuna..¡mis primeros papeles!..tuvo el la culpa. no tngo nada k temer al M13 xo lo he remarcado xa la gnte k sea supersticiosa!ajaja a mi me da = k dia seaexcepto si es l 3, claro! k e smi numero prefe!

cristi sorry yo ntro poket aki, y knd entro , puede o no que escriba algo, xo no suelo ver las contestciones xk el dia k vuelvo a ntrar no m acuerdo ni de dnd hbia comentado!
asik si m kieres cnt algo un mail plis! k asi m animo mas a escribir!

m parece tan heavy lo del terremoto de china.--12000 muertos..... se dice demasiado prnto, hay familias enteras, generacions k ya no esta... tan tan fuerte..!flip

ayer escuxe varias frases k me dieron k pensar: somos komo somos, el mundo es como es, (xo no se refiere a que ya esta todo exo y no hay k kambiar!aja keva kva nada de eso!, se refiere a lo especial de cada cosa tanto personal como terrenal. muy bonito)

tk luv! en este comtnario kreo k s l primero k no t e exo sentir mal xk estes tan lejos tanto tiempo!kada vez voy mejorando ! tk . sister!nusyluv*

Anonymous said...

A neus se le a ido la pinza o ??

S tu numero prefe xq s el dia de mi cumple!!jejeje

papayabubble said...

neus está genial y no se le ha ido nada... lo único que pasa es que me quiere MUCHO! :*

Unknown said...

tu numero neusy 13 es de la suerte i gran suerte tuvimos todos preciosa¡¡

en un segundo se nos puede escapar la vida, quizá simplemente no te 'toca'' todavía porque tienes muchas y grandes cosas que hacer para desarrollar adecuadamente todas las aptitudes tuyas personales con las que has nacido, como cada uno de nosotros, para evolucionar a todos los niveles en este momento que estamos viviendo

i para que nadie piense que a mí también se me ha ido la pinza, como comenta angels,lo dejo aqui.

vos estima forza
vostra mamuchi preferida