Sunday, August 31, 2008

S'ha acabat!

Bé, ara fa tot just un any que vam obrir el blog i no deixa de sorprendre'm què ràpid passa el temps. No es pot negar que en els últims mesos he tingut més descuidat el blog. Amb tant de canvi i tant de viatge, una se descentra, supose.

L'estada a Corea ha sigut una gran experiència i puc dir amb certesa que he après un munt de coses d'una cultura que es totalment diferent a la nostra. Encara que el meu objectiu primer era aprendre coreà, viure allà 10 mesos i mig m'ha obert els ulls i la ment i m'ha fet vore que les societats s'autoimposen límits, uns límits que nosaltres, com a individus, som moltes voltes incapaços de vore i que fan que en moltes ocasions no comprenguem per què es fan les coses d'una certa manera.

Per la meua banda, puc dir que he anat amb una mentalitat receptiva i que els meus esforços per integrar-me van donar fruit. Això sí, l'estudi no ha anat tan bé com m'havia proposat, però com ha mínim he arribat a un nivell suficient per comunicar-me i establir uns llaços socials que ara recorde amb molta estima.

En principi no està prevista la versió alemnya de les meues aventures, però no se sap mai. Potser després si estic molt avorrida, canviaré d'opinió.

En tot cas, vull agrair-vos la constància amb què m'heu llegit.

6 comments:

Anonymous said...

Yo desde aki lanzo la siguiente iniciativa: Queremos el blog aBONNbada!!!!

Si reunimos las firmas suficientes, 5 o asi, lo conseguiremos!!!!

papayabubble said...

Ara sí que t'he vist fina, sí :P
Com se nota que en tant d'estudi fas treballar més l'enginy, juas.

I no 5, com a mínim 50 te caldrien... ^^

papayabubble said...

I que conste que d'abonnbada res, que he tornat més esbelta... hehe

Anonymous said...

Si q ha tenido buena acogida mi propuesta!!es satisfactorio saberlo

Unknown said...

hola aixineta, cuan de temps sense conectar a travers del blogg¡¡¡

les vacançes de l'agost son per a desconectar realment i ancara que ya treballe desde el setembre, en casa l'ordenador es kaput i yo no he tingut temps ni a l'ofiçina ni al ordenador portatil de les filles, ho sento.

yo també vote per l'aBONNbada i si es menester aportar signatures, ho farem sense pegues, perque assí a bancaixa tenim uns cuans companys que mos faríen soport sense dubtes.

enhorabonna gels per el nom,
es ingeniós i molt propi de tu.

m'alegre qu'el balanç en general haja segut positiu, ara esperem al seguent, perque estem veguent assí molta pillería........

bessets de ma"

marticer said...

Jo també m´alegre de que estigues de tornada i hages tingut bones experien ies que segur no oblidarás. Ara de nou per açí en l ´atra cultura i amb la diversitat familiar.
També soc partidari del nou blog aBONNbaden, no será tan exótic pero segur que interesant.
M´alegre que tot ixquera bé.